Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Η Nissan παρουσιάζει το νέο απλοποιημένο λογότυπο

Ύστερα από τη FIAT και την Opel, ήρθε η σειρά της Nissan να αποκαλύψει τον νέο λογότυπό της. Τι κοινό έχει με των άλλων δύο: Εγκαινιάστηκε από ένα σημαντικό μοντέλο παραγωγής που ανοίγει νέο κεφάλαιο στη ιστορία του κάθε κατασκευαστή

Έτσι για την τορινέζικη εταιρεία ήταν το ηλεκτρικό 500, για τους Blitz το Mokka 2 και για τους Ιάπωνες το Ariya. Το νέο ηλεκτρικό SUV λοιπόν ανέλαβε σημαιοφόρος του αναπροσανατολισμού της εταιρείας, εγκαινιάζοντας ταυτόχρονα τη νέα πλατφόρμα CMF-EV που θα αποτελέσει φορέα-πασπαρτού για τη Συμμαχία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ένα άλλο κοινό σημείο μεταξύ της Nissan και των άλλων δύο εταιρειών που αναφέραμε εδώ: Ο λογότυπος απλοποιήθηκε. Το έμβλημα που χρησιμοποιείται για την επικοινωνία του Ασιάτη κατασκευαστή (βλ. στην κάτω φωτογραφία) εκλεπτύνθηκε στα άκρα, ακολουθώντας την τάση της επίπεδης σχεδίασης, με τα γράμματα της επιγραφής «Nissan» να χωρίζουν τον κύκλο σε δύο ημικύκλια που στις άκρες τους «στηρίζονται» από οριζόντια ευθύγραμμα τμήματα. Επιπλέον, τα ημικύκλια δεν έχουν σαφές όριο μέσω ενός φαινομένου αυξηφαούς. Το γενικό σχήμα πάντως παραμένει πιστό σε αυτό που γνωρίζουμε από τα τέλη της δεκαετίας του ’80.

Στο αυτοκίνητο διατηρείται όμως η τρισδιάστατη εμφάνιση και ειδικά το πλήρες περίγραμμα και η βάση στήριξης για τα γράμματα. Ωστόσο, στο εμπρός μέρος του Ariya, και μελλοντικά στα άλλα EV της Nissan, ο λογότυπος έχει οπίσθιο φωτισμό που τονίζει τον απλοποιημένο σχεδιασμό. Η ανέκδοτη είδηση γι’ αυτό το λόγκο είναι ότι φωτίζεται με 20 LED, τα οποία αντιστοιχούν στον αριθμό των ετών που πέρασαν από τον τελευταίο ανασχεδιασμό του λογότυπου.

Η Nissan ξεκίνησε με τον ανασχεδιασμό του λογοτύπου το 2017, με προδιαγραφές υπό τις λέξεις-κλειδιά «λεπτό, ελαφρύ και ευέλικτο». Ο στόχος ήταν να αντικατοπτριστούν «οι σημαντικές αλλαγές στην κοινωνία τις τελευταίες δύο δεκαετίες», ξεκινώντας προφανώς από την ψηφιοποίηση. Ο νέος λογότυπος εξετάστηκε για πρώτη φορά σε φωτιζόμενη έκδοση για τα ηλεκτρικά μοντέλα της εταιρείας.

Tags
Back to top button