Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

H Κίνα παραγκωνίζει τους συμβατικούς κινητήρες για τα ΙΧ

Τώρα, μια άλλη αγορά, αυτής της Κίνας που δεν διακρίνεται μόνο για τον όγκο της αλλά και από το γεγονός ότι είναι η χώρα με τη μεγαλύτερη ίσως ατμοσφαιρική ρύπανση, κάνει στροφή στην ηλεκτροκίνηση και ανακοινώνει ότι σταδιακά θα «βάλει φρένο» στους συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης και θα πριμοδοτήσει την αγορά ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων.

Η ανακοίνωση που έγινε δια στόματος του υφυπουργού Βιομηχανίας και Τεχνολογίας, Xin Guobin, στο περιθώριο ενός συνεδρίου δεν διευκρινίζει το πότε ακριβώς θα ξεκινήσει το όλο πρόγραμμα.

Να σημειώσουμε εδώ πως από το 2016 έχουν πουληθεί 507.000 plug-in οχήματα, εκ των οποίων τα 350.000 ήταν ΙΧ αυτοκίνητα και τα υπόλοιπα είχαν να κάνουν με δημόσιες μεταφορές (ηλεκτρικά λεωφορεία και φορτηγά).

Στο πλαίσιο της ενίσχυσης της ιδέας της ηλεκτροκίνησης, η Κίνα σχεδιάζει επίσης την καταρχήν δημιουργία 800.000 σημείων φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων μέχρι το τέλος του 2017.

Και αν όλοι αυτοί οι αριθμοί ακούγονται μεγάλοι για τα ελληνικά δεδομένα, σκεφτείτε πως πρόκειται για «σταγόνα στον ωκεανό», αφού στην Κίνα πουλήθηκαν μόνο πέρυσι 28.000.000 αυτοκίνητα!

Ο αριθμός αυτός πάντως δείχνει και την ανάγκη που έχει η συγκεκριμένη αγορά να αλλάξει το στόλο της, ώστε να μειώσει όσο το δυνατό γίνεται τα επίπεδα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, για το οποία έχει πολλές φορές βρεθεί κατηγορούμενη σε διεθνές επίπεδο.

Tags
Back to top button