Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Η χαρά του Twitter - Επικό τρολάρισμα για την «αλλαγή» στο logo της Xiaomi (φώτο)

Η Xiaomi ξόδεψε τρία χρόνια και πολλές χιλιάδες ευρώ για να παρουσιάσει το νέο της λογότυπο, που μοιάζει απόλυτα με το προηγούμενο.

Τα social media τρολάρουν την κινεζική εταιρεία κατασκευής κινητών τηλεφώνων Xiaomi για το νέο της logo που είναι... σχεδόν πανομοιότυπο με το παλιό.

Η εταιρεία παρουσίασε αυτήν την εβδομάδα το νέο της logo. Μόνο που, όπως διαπίστωσαν οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το λογότυπο ελάχιστα διαφέρει από το προηγούμενο.

Για την ακρίβεια, τα χρώματα παραμένουν τα ίδια, λευκά γράμματα σε πορτοκαλί φόντο, όπως και η γραμματοσειρά και μόνο το πλαίσιο διαφοροποιείται ελαφρώς αφού είναι πιο στρογγυλεμένο απ'ό,τι το προηγούμενο.

Πολλοί χρήστες σαρκαστικά σχολίασαν πως ο συνιδρυτής της εταιρείας και διευθύνων σύμβουλος Λέι Τζουν «εξαπατήθηκε και θα πρέπει να καλέσει την αστυνομία» δεδομένου του ότι το χρειάστηκαν τρία χρόνια (!) και 305.000 δολάρια (δύο εκατομμύρια γιουάν) για το σχεδιασμό του νέου logo.

«Θα μπορούσα να το κάνω με 20.000 γιουάν» γράφει ένας χρήστης, «ή με 2.000» προσθέτει ένας δεύτερος.

Ο Ιάπωνας graphic designer, Κένια Χάρα που δημιούργησε το νέο λογότυπο, πάντως, υπεραμύνεται της έμπνευσής του, χαρακτηρίζοντάς τη ως την "τέλεια ισορροπία μεταξύ τετραγώνου και κύκλου" που αποτυπώνει το "εσωτερικό πνεύμα" της εταιρείας.

Tags
Back to top button