Η επικεφαλής της ΕΛΠΙΔΑΣ ανέφερε ότι όταν αποφάσισε να δημιουργήσει τον πολιτικό φορέα, είχε ως μοναδικό στόχο «μια ελεύθερη, όρθια Ελλάδα, μακριά από τη διαφθορά και την ατιμωρησία». Όπως σημείωσε, παρά τις προειδοποιήσεις ότι η πολιτική είναι «βρώμικη και ανήθικη», επέλεξε να προχωρήσει, εμπιστευόμενη ανθρώπους που, όπως πίστευε, συμμερίζονταν το ίδιο όραμα.
Η ίδια υπογράμμισε ότι επέλεξε να μην επιβάλει αυστηρές κομματικές δομές ούτε να τοποθετήσει «δικούς της» ανθρώπους, αφήνοντας τις τοπικές ομάδες να αυτοοργανωθούν μέχρι την εκλογή των οργάνων. Όπως είπε, στόχος ήταν η ελεύθερη συμμετοχή των πολιτών και η λειτουργία του κινήματος με ήθος, σεβασμό και ενωτικό πνεύμα.
«Έμαθα για αρχηγιλίκια, αγορές υποψηφιοτήτων»
Ωστόσο, όπως αποκάλυψε, στη συνέχεια πληροφορήθηκε περιστατικά που χαρακτήρισε ιδιαίτερα σοβαρά. «Έμαθα για αρχηγιλίκια, αγορές υποψηφιοτήτων και υπόγειο σχηματισμό ψηφοδελτίων. Για εκδιωγμούς πολιτών λόγω διαφορετικής ιδεολογίας, μέχρι και για εκβιασμούς, ακόμα και προς εμένα», ανέφερε, επισημαίνοντας πάντως ότι όλα αυτά προέρχονταν από «λίγους και δόλιους» που επιχείρησαν να αποκτήσουν επιρροή μέσα στο κίνημα.
Τριγμοί στο κόμμα Καρυστιανού: Μέσα σε μία ημέρα, πέντε αποχωρήσεις
Η Μαρία Καρυστιανού έκανε λόγο για προσπάθεια μετατροπής της ΕΛΠΙΔΑΣ σε μέρος του ίδιου συστήματος που, όπως υποστήριξε, το κίνημα δημιουργήθηκε για να αντιπαλέψει. Παράλληλα, κατήγγειλε ότι χρησιμοποιήθηκαν συκοφαντίες, λάσπη και διαστρέβλωση της πραγματικότητας με στόχο να καλλιεργηθεί διχασμός ανάμεσα σε ανθρώπους που μοιράζονται, όπως είπε, τις ίδιες αγωνίες.
Αλλάζει μορφή το κίνημα
«Το Σύστημα ξέρει καλά το παιχνίδι. Εμείς ήμασταν άπειροι σε αυτό. Πλέον όμως ξέρουμε τι εστί διαπλοκή και εκ των έσω», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Κλείνοντας την παρέμβασή της, η επικεφαλής της ΕΛΠΙΔΑΣ διαμήνυσε ότι το κίνημα «αλλάζει μορφή», προχωρά σε εσωτερική «κάθαρση» και συνεχίζει την πορεία του.