Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Η ελληνική εταιρεία Trygons λανσάρει το νέο μη επανδρωμένο σκάφος επιφανείας ER69D για θαλάσσιες επιχειρήσεις μεγάλης εμβέλειας

Η Τουρκία έφτιαξε μη επανδρωμένο σκάφος κατώτερου του ουκρανικού Magura V5 –Το ULAQ KAMA σύντομα στο Αιγαίο Πέλαγος (Βίντεο)

Στην έκθεση άμυνας DEFEA του 2025 στην Αθήνα, η ελληνική εταιρεία Trygons Drones παρουσίασε το ER69D, ένα μη επανδρωμένο σκάφος επιφανείας (USV) σχεδιασμένο για θαλάσσιες επιχειρήσεις μεγάλης εμβέλειας και αυτόνομες.

 Το ER69D βασίζεται στη σειρά κύτους Trygons EcoRunner, η οποία βρίσκεται υπό συνεχή ανάπτυξη από το 2012.
Η πλατφόρμα προέρχεται από σχέδια κύτους που διαπερνούν τα κύματα και έχουν δοκιμαστεί εκτενώς στο Αιγαίο Πέλαγος για πλοήγηση αντοχής ελεγχόμενη από αυτόματο πιλότο υπό μεταβαλλόμενες και σοβαρές καιρικές συνθήκες, αναφέρει

Η τρέχουσα έκδοση ενσωματώνει δεδομένα από χιλιάδες ώρες πλεύσης για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης διατήρησης της πορείας σε απαιτητικά θαλάσσια περιβάλλοντα.

Το σκάφος είναι εξοπλισμένο με εσωτερικό πετρελαιοκινητήρα 1.700cc και είναι ικανό να λειτουργεί σε εκτιμώμενο εύρος 800 έως 2.300 ναυτικών μιλίων.

Το ER69D ενσωματώνει χαρακτηριστικά που προορίζονται για την υποστήριξη μυστικών επιχειρήσεων και αποστολών μεγάλης διάρκειας.

Έχουμε ταλέντο-Το πρώτο ελληνικό μη επανδρωμένο σκάφος από το ΚΕΤΑΚ του ΓΕΕΘΑ εντυπωσίασε στην δοκιμή του (Βίντεο)

Αυτά περιλαμβάνουν μειωμένη διατομή ραντάρ, χαμηλή θερμική υπογραφή και δυνατότητες αυτόνομης πλοήγησης.
Η πλατφόρμα υποστηρίζει την ενσωμάτωση αρθρωτών ωφέλιμων φορτίων, όπως αισθητήρες και συστήματα επικοινωνίας, σε ειδικούς χώρους.

Έχει σχεδιαστεί για συνεχή λειτουργία στη θάλασσα και είναι ικανή να λειτουργεί τόσο σε παράκτια όσο και σε ανοιχτά περιβάλλοντα.

Το κύτος μπορεί να είναι εξοπλισμένο με εξωλέμβιους ή εσωλέμβιους κινητήρες έως 200 ίππους και η χωρητικότητα της δεξαμενής καυσίμου μπορεί να ρυθμιστεί έως 1.000 λίτρα. Η συνολική χωρητικότητα ωφέλιμου φορτίου, συμπεριλαμβανομένων των καυσίμων, φτάνει τα 1.500 κιλά.

Οι τεχνικές προδιαγραφές για το ER69D περιλαμβάνουν μήκος κύτους 6,96 μέτρα, πλάτος 2,25 μέτρα, ύψος 0,91 μέτρα και βύθισμα 34 εκατοστά.

Το βάρος του κύτους χωρίς κινητήρα είναι 220 κιλά. Είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και προσφέρει μέγιστη χωρητικότητα φορτίου 1.200 κιλών.

Το σκάφος είναι εξοπλισμένο με  κινητήρα ντίζελ 1.700cc και είναι ικανό να λειτουργεί σε εκτιμώμενο εύρος 800 έως 2.300 ναυτικών μιλίων.

 Η κατανάλωση καυσίμου έχει δοκιμαστεί στα 0,26 λίτρα ανά ναυτικό μίλι. Ο συνολικός όγκος φορτίου αναφέρεται στα 2.430 λίτρα.

Το ER69D έχει δοκιμαστεί έως το επίπεδο 9 της κλίμακας Μποφόρ και κατασκευάζεται στην Ελλάδα. Μια παραλλαγή της πλατφόρμας επιτρέπει τη φιλοξενία έως και δύο ατόμων, αν και η μη επανδρωμένη λειτουργία παραμένει η κύρια προβλεπόμενη χρήση.

Όσον αφορά τον αρθρωτό εξοπλισμό, το Trygons διαθέτει στεγανά διαμερίσματα που υποστηρίζουν διάφορες διαστάσεις ωφέλιμου φορτίου.

 Οι τυπικές αρθρωτές μονάδες περιλαμβάνουν περιβλήματα με χωρητικότητες 182 λίτρων (0,65m x 0,80m x 0,40m), 364 λίτρων (0,65m x 0,80m x 0,70m) και 868 λίτρων (1,55m x 0,80m x 0,70m).

Αυτά τα περιβλήματα έχουν σχεδιαστεί για χαμηλή ορατότητα ραντάρ και διατίθενται με ενσωματωμένα συστήματα τροφοδοσίας και ψύξης για την υποστήριξη εξοπλισμού αποστολής.

Η Trygons Drones κατασκευάζει επί του παρόντος σκάφη drone μήκους από 1 έως 14 μέτρα.

Η εταιρεία έχει ολοκληρώσει πάνω από 200 έργα σχεδιασμού σύνθετων υλικών και έχει επενδύσει περισσότερα από 8 εκατομμύρια ευρώ σε έρευνα και ανάπτυξη.

 Η εταιρεία δηλώνει ότι οι πλατφόρμες της είναι αποτέλεσμα ενός συνδυασμού εσωτερικής Έρευνας και Ανάπτυξης, προγραμμάτων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ και εκτεταμένων δοκιμών σε πραγματικές συνθήκες με στόχο τον προσδιορισμό της λειτουργικής απόδοσης υπό πραγματικές συνθήκες.

Πρόκειται για οργασμό από ελληνικές εταιρείες που κατακλύζουν  τον χώρο και αυξάνουν τις επιλογές για τις ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις.

Tags
Back to top button