Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

H εξήγηση για το μωβ λουλούδι που προστέθηκε στις αντιδράσεις στο facebook (βίντεο)

Το τελευταίο διάστημα οι χρήστες του Facebook στη γραμμή των αντιδράσεων διαπίστωσαν ότι είχε προστεθεί και άλλη μία: ένα μωβ λουλουδάκι.

Πολύς κόσμος αναρωτήθηκε τι ακριβώς σήμαινε και γιατί το Facebook αποφάσισε να το βάλει στις αντιδράσεις και όχι στα emoji ή κάπου αλλού.

Η απάντηση, ωστόσο, ήταν μάλλον απλή και εύκολα εξηγήσιμη: το Facebook, προκειμένου να διευκολύνει τους χρήστες του να ανεβάσουν ποστ για τη γιορτή της μητέρας, αλλά και για να σηματοδοτήσει ότι τα ποστ αυτά αφορούσαν αυτή ακριβώς τη γιορτή, προσέθεσε στη γραμμή αντιδράσεων και το μωβ λουλούδι.

Σημειώνεται ότι πέρσι, στη γιορτή της μητέρας ανέβηκαν περισσότερα από 105 εκατομμύρια σχετικά ποστ στο Facebook, οπότε, ήταν φυσιολογικό η εταιρεία να ενδιαφερθεί περισσότερο.

Tags
Back to top button