Η Coca-Cola επαναφέρει τη νοσταλγία με τη νέα της Χριστουγεννιάτικη διαφήμιση, μια αναδημιουργία του κλασικού Holidays Are Coming, από το 1995.
Αυτή τη φορά, όμως, η διαφήμιση δημιουργήθηκε εξ ολοκλήρου με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης. Το διαφημιστικό κυκλοφόρησε τώρα και έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις, κυρίως λόγω της αισθητικής του, η οποία έχει χαρακτηριστεί “παράξενη” και “στατική”.
Έτσι θα είναι η Θεσσαλονίκη σε 100 χρόνια σύμφωνα με την Τεχνητή Νοημοσύνη
Το αρχικό σποτ, διάρκειας 15 δευτερολέπτων, περιλαμβάνει γνώριμες εικόνες των φορτηγών της Coca-Cola που διασχίζουν χιονισμένα τοπία, συνοδευόμενες από τη χαρακτηριστική μελωδία της πρωτότυπης διαφήμισης. Ωστόσο, οι λεπτομέρειες του βίντεο, όπως σπίτια που μοιάζουν να λιώνουν και σκίουρους που χρειάστηκαν εκατοντάδες AI επεξεργασίες, έχουν κερδίσει τα αρνητικά σχόλια των θεατών.
Ο Ευρωπαίος Chief Marketing Officer της Coca-Cola, Javier Meza, εξήγησε πως η χρήση τεχνητής νοημοσύνης ήταν μια “αποτελεσματική” λύση που τους εξοικονόμησε χρόνο και χρήματα. Συγκεκριμένα δήλωσε τα εξής:
Παρά την πρωτοτυπία της προσέγγισης, πολλοί επικρίνουν την Coca-Cola για την επιλογή της να βασιστεί στην τεχνητή νοημοσύνη αντί σε ανθρώπινους δημιουργούς. Η εταιρεία, που ξοδεύει δισεκατομμύρια για την επικοινωνία της, διακινδυνεύει να υπονομεύσει τη δημιουργικότητά της, καθώς η AI διαφήμιση δεν φαίνεται να αιχμαλωτίζει το πραγματικό πνεύμα των Χριστουγέννων.
Η Coca-Cola, που για δεκαετίες ήταν συνώνυμη με την εορταστική περίοδο, προκαλεί ερωτήματα για το αν αυτή η τεχνολογική προσέγγιση θα ανταποκριθεί στις προσδοκίες του κοινού.