Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Η απόφαση του ΙΚΕΑ που κόστισε στην εταιρία σχεδόν 3 δισεκατομμύρια ευρώ μέσα σε ένα χρόνο (βίντεο)

Τα ΙΚΕΑ είναι χωρίς καμία υπερβολή η μεγαλύτερη αλυσίδα καταστημάτων με έπιπλα στον κόσμο. Η επιχείρηση μετράει πάνω από 313 καταστήματα τεράστια υπερκαταστήματα σε 38 χώρες, στην Ευρώπη, τις Ηνωμένες Πολιτείες, τον Καναδά, την Ασία και την Αυστραλία. Επιπλέον ο κατάλογος του IKEA περιέχει περίπου 12.000 προϊόντα και είναι τυπωμένος σε πάνω από 160 εκατομμύρια αντίγραφα.

Το επιχειρηματικό μοντέλο του ΙΚΕΑ κατάφερε όχι απλά να κάνει την εταιρία ένα παγκόσμιο φαινόμενο αλλά να αναγκάσει άλλες εταιρίες του κλάδου να την αντιγράψουν για να καταφέρουν να την ανταγωνιστούν έσω σε μικρό βαθμό. Το σκεπτικό του ΙΚΕΑ ήταν απλό, να δημιουργήσει τεράστια καταστήματα με show-rooms και να προσφέρει τα έπιπλα χωρίς συναρμολόγηση και μεταφορά σε χαμηλότερες τιμές, ένα σούπερ μάρκετ επίπλων όπως το κατηγορούσαν με τεράστια όμως επιτυχία.

Όμως τα δεδομένα αλλάζουν με τους millenial αγοραστές να μην θέλουν να απομακρύνονται για να ψωνίσουν και να δείχνουν την ξεκάθαρη προτίμηση τους σε online και μικρά καταστήματα στο κέντρο της πόλης. Έτσι τα ΙΚΕΑ αναγκάζονται να ανοίξουν μικρότερα και περισσότερα καταστήματα μέσα στις πόλεις σε όλο τον κόσμο και να επενδύσουν στα online καταστήματα και στο digital marketing με το κόστος να φτάνει τα 3 δις ευρώ, δηλαδή μια "ζημία" της τάξης του 20% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

Τα καλά νέα είναι ότι ή επένδυση στην onine αγορά έχει αποδώσει με τις πωλήσεις να διπλασιάζονται μέσα σε ένα χρόνο. Όμως η αλλαγή του μοντέλου στα καταστήματα θέλει περισσότερο χρόνο και χρήμα.

Δείτε το αναλυτικό video από το Reuters:

 

 

Tags
Back to top button