Η πρώτη παρατήρηση γιγαντιαίου σκάφους έρχεται από τον μεγάλο στρατηλάτη Μέγα Αλέξανδρο όταν στην κατάκτηση της Ασίας διαπίστωσε την πτήση πολλών μικρών ιπτάμενων (ασπίδων) με συνοδεία μίας πολύ μεγαλύτερης με ασημένιο χρώμα .
Στην σύγχρονη ιστορία έχουμε της αφηγήσεις των αστροναυτών που εντόπισαν γιγαντιαίο σκάφος στην σκοτεινή πλευρά της Σελήνης. αγνωστο γιγάντιο σκάφος επίσης εντοπίστηκε σε κοντινή απόσταση από τον άρη στης πρώτες αποστολές των ρωσικών εξερευνητικών αποστολών .
Οι φωτογραφίες μετά από πολύμηνες διαμάχες με αστροφυσικούς και κυβερνητικούς παράγοντες τελικά έφερε ένα μικρό αποτέλεσμα , εκδίδοντας μια φωτογραφία ντοκουμέντο, που έδειχνε ένα φεγγάρι του Αρη και ένα μακρόστενο γιγαντιαίο αντικείμενο <που δεν έπρεπε να ήταν εκεί> . Οι παρακάτω αναφορές είναι τεκμηριωμένες και προέρχονται από τον πρωτοπόρο Ντόναλντ Ε. Κηχοου ιδρυτή της NICAP μία από της μεγαλύτερες οργανώσεις έρευνας UFO στον πλανήτη . 18η Ιουλίου, 1967.
Στο Σοβιετικό Αστρονομικό Σταθμό πού βρίσκεται κοντά στο Καζάν ήταν μέχρι το βράδυ μία συνηθισμένη μέρα . Καθώς προχωρούσε το σούρουπο, δύο αστρονόμοι άρχισαν τις καθημερινές τους παρατηρήσεις. Ξαφνικά, εμφανίστηκε ένα τεράστιο ιπτάμενο αντικείμενο, πού κινιόταν στον ουρανό με ταχύτητα. Καθώς περνούσε πάνω από το αστεροσκοπείο , ή πορτοκαλιά του λάμψη το έκανε άνετα ορατό μέσα στο μισοσκόταδο. Ήταν ένα θέαμα εκπληκτικό – ένα τεράστιο, δρεπανοειδές σκάφος, οκτώ τουλάχιστον φορές μεγαλύτερο απ οποιοδήποτε γνωστό αεροπλάνο. Τα κέρατα τού μισοφέγγαρου έδειχναν προς τα πίσω κι άφηναν εξατμίσεις σαν των αεριωθούμενων πετώντας με φανταστική ταχύτητα. Tο γιγαντιαίο διαστημόπλοιο εξαφανίστηκε μέσα σε δευτερόλεπτα. Αύτή ή εμπειρία συγκλόνισε τούς δύο αστρονόμους. Στην αρχή δεν έκαναν καμία αναφορά, επειδή φόβονταν ότι κανείς δεν θα τούς πίστευε. Η επιβεβαίωση όμως για την ύπαρξη τού γιγαντιαίου διαστημόπλοιου ήρθε γρήγορα κι από άλλους αστρονόμους.
Στις 8 Αύγούστου, άλλο ένα τεράστιο ιπτάμενο αντικείμενο σε σχήμα μισοφέγγαρου πέταξε με ταχύτητα πάνω από το Σοβιετικό Αστροφυσικό Σταθμό τού Κισλοβόντσκ, πού διευθύνει ή Σοβιετική Ακαδημία Επιστημών. Αυτό καταγράφτηκε στο ημερολόγιο από τον αστρονόμο Ανατόλι Σαζάνωφ, έναν από τα δώδεκα μέλη τού προσωπικού πού είδαν αυτό το τερατώδες σκάφος. Στις 4 Σεπτεμβρίου, στις 18 Οκτωβρίου και αρκετές άλλες μέρες κατά το 1967, εθεάθησαν πάνω από τη νότια Ρωσία παρόμοια διαστημόπλοια, πού εντοπίστηκαν από τούς αστρονόμους. Τόν Φεβρουάριο τού 68, μερικές απ αυτές τις αναφορές επιβεβαιώθηκαν στη Μόσχα, με μίαν επίσημα επικυρωμένη δήλωση. Οι πιο εκπληκτικές αποκαλύψεις ήταν οι υπολογισμοί πού έκαναν οι αστρονόμοι, τού Αστεροσκοπείου τού Καζάν, μετά από αρκετές έμφανίσεις τού γιγαντιαίου διαστημόπλοιου. Η διάμετρος των ιπταμένων μισοφέγγαρων ήταν 500 έως 600 μέτρα. Η ταχύτητα τους ήταν κάπου πέντε μέτρα ανά δευτερόλεπτο. Αύτή ή επίσημα έπικυρωμένη ανακοίνωση δόθηκε στη δημοσιότητα από το δρα Φρίτς Ζίγκελ, διακεκριμένο επιστήμονα στη νέα Επιτροπή – Έρευνας ΑΤΙΑ, πού ήταν μέρος τής Επιτροπής Ενώσεως -Αστροναυτικής. Ο δρ Ζίγκελ ήταν επίσης ένα κεντρικό πρόσωπο τού Ινστιτούτου Αεροπορίας τής Μόσχας. Στη δήλωση τού Ζίγκελ παραλείποντας μερικά από τα στοιχεία πού είχαν οι Ρώσοι, αυτό όμως δεν μείωσε καθόλου την ανησυχία τής Αεροπορίας των ΗΠΑ .
Σε μία προηγούμενη δημόσια ανακοίνωση του, ο επιστήμονας αυτός είχε αφήσει να εννοηθεί ζωηρά ότι τά ΑΤΙΑ προέρχονταν από έναν πιο προηγμένο πλανήτη. Επιμένοντας ότι έπρεπε να δοθεί ένα τέλος στη μυστικότητα, είχε προτείνει μία παγκόσμια ανταλλαγή πληροφοριών γύρω από τα ΑΤΙΑ και μία κοινή προσπάθεια εκ μέρους, όλων των επιστημόνων να κρίνουν τα γεγονότα. Τη νύχτα τής Ι5ης Φεβρουαρίου 1965, ένα αεροπλάνο Flying Tiger, πού το είχε μισθώσει εiδικά το Υπουργείο Αμύνης, ( τον ΗΠΑ) ταξίδευε πάνω από τον Ειρηνικό Ωκεανό, μεταφέροντας μία ομάδα αξιωματικών τού Στρατού και τής Πολεμικής Αεροπορίας στην Ιαπωνία. Η πτήση απείχε μία ώρα από το Τόκιο, όταν τα ραντάρ τού θαλάμου πλοηγήσεως έπιασε τρία μεγάλα αντικείμενα πού κινούνταν με ταχύτητα. Ο χειριστής και οι πιλότοι νόμισαν στην αρχή πώς το ραντάρ παρουσίασε κάποια βλάβη – ποτέ δεν είχαν δει στην οθόνη του τέτοια τεράστια στίγματα. Ξαφνικά, πάνω απ” αυτούς και προς τα αριστερά, φάνηκε στον ουρανό μία κοκκινωπή λάμψη. Κοιτώντας πάνω, ο κυβερνήτης είδε τρία τεράστια αντικείμενα, πού είχαν σχήμα οβάλ . Χαμηλώνοντας με μεγάλη ταχύτητα και σε κλειστό σχηματισμό, φαίνονταν να κατευθύνονται ίσια πάνω στο άεροπλάνο. Ο πιλότος έστριψε βιαστικά και μετά σταμάτησε. Τα τρία γιγαντιαία ΑΤΙΑ άλλαξαν κατεύθυνση προς τη μια πλευρά και απότομα έκοψαν ταχύτητα..
Τώρα βρίσκονταν στο ύψος τού αεροπλάνου, σε κλειστό σχηματισμό ακόμα. Το ραντάρ έδειχνε πώς απείχαν πέντε μίλια, άλλά ακόμα κι απ” αύτή την απόσταση φαίνονταν τεράστια. Για αρκετά λεπτά, το πλήρωμα τού αεροπλάνου έμεινε να παρακολουθεί τα αστραφτερά σκάφη. Παρόλο πού δεν αποπειράθηκαν να πλησιάσουν περισσότερο, το τρομαχτικό τους μέγεθος τούς έδινε μία απειλητική όψη. Καθώς τα γιγαντιαία σκάφη συνέχισαν να ακολουθούν το επιβατικό, ο κυβερνήτης έστειλε πίσω στην καμπίνα ένα μέλος τού πληρώματος. Σε λίγα λεπτά γύρισε μαζί μ” έναν αξιωματικό τής Αεροπορίας. Ο πιλότος έλπιζε ότι, σε περίπτωση κινδύνου, ένα επείγον μήνυμα θα έφερνε αεριωθούμενα από την Οκινάβα. Αλλά, ο αξιωματικός τής Πολεμικής Αεροπορίας, αφού παρατήρησε κατάπληκτος τα τεράστια ΑΤΙΑ, τον προειδοποίησε να μην επιχειρήσει κάτι τέτοιο. Ακόμα κι αν τα αεριωθούμενα έφταναν εγκαίρως, μάλλον δεν θα μπορούσαν να κάνουν τίποτα , και μπορεί να προσκαλούσαν μία επίθεση εκ μέρους των ΑΤΙA.
Τα γιγαντιαία διαστημόπλοια συνέχισαν να ακολουθούν το αεροπλάνο για αρκετά λεπτά, ενώ στο θάλαμο πλοηγήσεως ή αγωνιά μεγάλωνε. Μετά ο σχηματισμός έκανε απότομη κλίση προς τα πάνω και τα σκάφη εξαφανίστηκαν σε λίγα δευτερόλεπτα, ανεβάζοντας την ταχύτητά τους στους 1.200 κόμβους. “Όταν προσγειώθηκε το αεροπλάνο, ή Υπηρεσία Πληροφοριών τής Αεροπορίας έστειλε στο Πεντάγωνο μία κρυπτογραφημένη αναφορά, πού έκανε μεγάλη εντύπωση. Ο αξιωματικός τής Πολεμικής Αεροπορίας πού είχε δει τα τεράστια σκάφη, είχε υπολογίσει το μέγεθός τους, χρησιμοποιώντας σαν βάση την απόσταση των πέντε μιλίων. Αν οι υπολογισμοί του ήταν σωστοί, τότε τα τρία διαστημόπλοια έπρεπε να είχαν μήκος 2.000 πόδια περίπου ίσως και περισσότερο. Ευτυχώς για την Πολεμική Αεροπορία, είχαν κατέβει πάνω από τον ωκεανό. Αν είχαν χαμηλώσει πάνω από καμιά μεγάλη πόλη, ο πανικός θα ήταν αναπόφευκτος.
Λίγον καιρό όμως μετά απ” αυτό, οι εφημερίδες έγραψαν στην πρώτη σελίδα για την εμφάνιση ενός τεράστιου ιπταμένου δίσκου στην Ανταρκτική. “Όταν ο Υπουργός Ναυτικών τής Αργεντινής επιβεβαίωσε ότι είχαν παρθεί φωτογραφίες αυτού τού πελώριου ιπταμένου αντικειμένου. Αν ο παγκόσμιος τύπος έπαιρνε τις φωτογραφίες τού διαστημοπλοίου, μπορεί το αποτελέσματα να ήταν καταστροφικό. Ίσως αυτό να το κατάλαβαν και οι ανώτατοι κυβερνητικοί υπάλληλοι τής Αργεντινής. Ίσως πείστηκαν πώς έπρεπε να αποκρύψουν τα αποδεικτικά στοιχεία. Αλλά, ότι κι αν έγινε, τα φιλμ δεν δόθηκαν ποτέ στη δημοσιότητα . Για την Πολεμική Αεροπορία (τwν ΗΠΑ ) αυτό ήταν πολύ μεγαλύτερη ανακούφιση απ” όσο αντιλήφθηκε ο περισσότερος κόσμος. Η CIA Γνώριζε από το 1953 ακόμα ότι κοντά στον πλανήτη μας δρούσαν γιγαντιαία διαστημόπλοια . Τουλάχιστον εννιά φορές, τεράστια ξένα διαστημόπλοια είχαν γίνει ορατά, ή είχαν εντοπιστεί σέ τροχιά ή ακόμα και καθώς κατέβαιναν για σύντομο χρονικά διαστήματα πλησιέστερα προς τη Γή.
Κάθε φορά, oi υπεύθυνοι τής λογοκρισίας τής Πολεμικής Αεροπορίας περνούσαν ολόκληρη δοκιμασία, καθώς αγωνίζονταν νά αποκρύψουν τiς αναφορές ή, όταν αποτύχαιναν οι προσπάθειες τους για μυστικότητα, να τούς δώσουν μίαν ερμηνεία. Κατά το 1953, ή Πολεμική Αεροπορία άρχισε να πειραματίζεται με εξαρτήματα ραντάρ μεγάλης εμβέλειας. Ενώ έκαναν το αρχικό τεστ, οι χειριστές τής Πολεμικής Αεροπορίας είδαν με κατάπληξη στο ραντάρ ένα γιγαντιαίο αντικείμενο σέ τροχιά κοντά στον ισημερινό. Η ταχύτητά του ήταν 18.000 μίλια την ώρα. Επανειλημμένος έλεγχος έδειξε ότι ή έντόrιιση ήταν σωστή. Κάποιο τεράστιο άγνωστο αντικείμενο έκανε κύκλους γύρω από τη Γη, 600 μiλια πιο έξω απ” αύτή.
Λίγο καιρό μετά από αυτό, ένα δεύτερα πελώριο αντικείμενο πλησίασε τη Γή. Το εντόπισαν ειδικοί των ραντάρ τής Πολεμικής Αεροπορίας και μπήκε κι αυτό σε τροχιά, στα 400 περίπου μίλια. Κατατρομαγμένοι οι επικεφαλής τού Υπουργείου Αμύνης, τον ΗΠΑ έβαλαν μπρος ένα κατεπείγον πρόγραμμα για την ανακάλυψη τεχνητών δορυφόρων, στο Χουάιτ Σάντς τού Νέου Μεξικού. Υπεύθυνος γι” αύτή τη μυστική αναζήτηση ήταν ο επιστήμονας δρ Κλάιντ Τόμπαου, Πού ανακάλυψε τον Πλούτωνα, ο μόνος διακεκριμένος αστρονόμος πού παραδέχτηκε πώς είχε δει ΑΤΙΆ. Το «σάρωμα των ουρανών» ήταν ένα από κοινού σχέδιο των Ενόπλων Δυνάμεων, κάτω από την εποπτεία τής Υπηρεσίας Στρατιωτικών Ερευνών. Το Φεβρουάριο τού 1954, ένα άρθρο τής Αστρονομικής Εταιρείας τού Ειρηνικού περιέγραφε διάφορα σχέδια για την αναζήτηση τεχνητών δορυφόρων . Αναφέροντας τα λόγια τού δρα Τόμπαου, έλεγε πώς θα γινόταν χρήση ειδικού εξοπλισμού για τηλεσκόπιο. Τό άρθρο είχε γραφτεί πριν μπει σέ εφαρμογή το πρόγραμμα, και δεν γινόταν σ” αυτό καμία νύξη για γιγαντιαία διαστημόπλοια. Η επιχείρηση ονομάστηκε “αναζήτηση φυσικών αντικειμένων “.
Γρήγορα, όμως, ο τύπος μυρίστηκε ότι υπήρχε κάτι πού έμενε κρυφό στην υπόθεση. Οι υπάλληλοι τής Υπηρεσίας Στρατιωτικών Ερευνών στο Χουάιτ Σάντς κατακλύστηκαν από ερωτήσεις . Πράγματι, υπήρχαν τεχνητοί δορυφόροι πού ήταν άγνωστοι! Από πού έρχονταν ; Πόσοι ήταν ; Οι υπεύθυνοι τής λογοκρισίας άρχισαν στην αρχή να καλύπτουν το πράγματα, άλλά ό δρ Τόμπαου τούς έπεισε πώς αυτό δεν ήταν συνετό. Στις 3 Μαρτίου, δόθηκε στη δημοσιότητα στο Χουάιτ Σάντς μία επίσημη εξήγηση, πού είχε την έγκριση τού πενταγώνου. Η Υπηρεσία Στρατιωτικών Ερευνών δήλωσε πώς οι Ενοπλες Δυνάμεις αναζητούσαν μικροσκοπικό φεγγάρια, φυσικά δηλαδή αντικείμενα πού είχαν έρθει από το διάστημα και τώρα είχαν μπει σε τροχιά γύρω από την Γη !.
Δεν είχαν εντοπιστεί ή ανακαλυφτεί γρηγορότερα, γιατί ακολουθούσαν τροχιές πού βρίσκονταν κοντά στον ισημερινό B και ή έλλειψη αστεροσκοπείων εκεί έκανε τον εντοπισμό τους πολύ δύσκολο. Θα χρειάζονταν επίσης ειδικές μηχανές λήψης αυτόματης ανίχνευσης πού θα κινούνταν με την ταχύτητα των τεχνητών δορυφόρων, γιατί αυτά τα αντικείμενα πού κινούνταν γρήγορα εξέπεμπαν πολύ λίγο φως και δεν θα τα άφηναν να φανούν οι συνηθισμένες μηχανές πού έχουν τα τηλεσκόπια . Ο εκπρόσωπος εξήγησε ότι σκοπός των Ενόπλων Δυνάμεων(ΗΠΑ) ήταν να εντοπίσουν μικροσκοπικά φεγγάρια, κατάλληλα για να χρησιμοποιηθούν σαν διαστημικές βάσεις και για την εκτόξευση πυραύλων για την άμυνα τής χώρας.
Δεν γινόταν κανένας υπαινιγμός ότι οι άγνωστοι δορυφόροι μπορεί να ήταν σκάφη που τα κυβερνούσαν ευφυή όντα Στις 5 Mαιου δύο πελώρια αντικείμενα έκαναν ελιγμούς σε μεγάλο ύψος πάνω από την Oυάσινγκτον καi εντοπίστηκαν από το ραντάρ τού Εθνικού Αεροδρομίου. Την άλλη μέρα, ραντάρ τού Ναυτικού έπιασαν ένα τεράστιο μηχάνημα πού έκανε κύκλους 90000 πόδια πάνω από την πρωτεύουσα. Στις 12 Ιουνίου, ένα άλλο γιγάντιο σκάφος ή μπορεί και το ίδιο έκανε μια νυχτερινή εμφάνιση αιωρούμενο μεταξύ τής Ουάσινγκτον και τής Βαλτιμόρης στα 79000 πόδια.
Η Υπηρεσία Αεράμυνας διέταξε αμέσως την απογείωση καταδιωκτικών, για να είναι έτοιμη στην περίπτωση πού το ξένο αεροσκάφος χαμήλωνε . Τό γιγαντιαίο σκάφος κράτησε επί μία ώρα το μεγάλο του ύψος, ενώ τα αεριωθούμενα τής Πολεμικής Αεροπορίας έκαναν ανίσχυρα βόλτες από κάτω του. Μετά, υψώθηκε με ταχύτητα κι εξαφανίστηκε. Δύο νύχτες αργότερα, το ίδιο διαστημόπλοιο, ή ένα παρόμοιο, γύρισε στην περιοχή τής Ουάσινγκτον. Αυτή τη φορά έμεινε δύο ώρες, κάνοντας μανούβρες ανάμεσα στην πρωτεύουσα και στη Βαλτιμόρη. Γι άλλη μία φορά απογειώθηκαν βιαστικά τα αεριωθούμενα τής Υπηρεσίας Αεράμυνας, ενώ κηρύχτηκε συναγερμός σε όλη την ακτή , το ξένο μηχάνημα δεν έδωσε κανένα σημάδι που να φανερώνει εχθρικές διαθέσεις ούτε κι άφησε να φανεί ποίος ήταν ο σκοπός του.
Η υπόθεση αυτή κρατήθηκε μυστική για ένα μήνα περίπου. Όταν διέρρευσε στις εφημερίδες, ή Υπηρεσία Αεράμυνας παραδέχτηκε το συναγερμό, ισχυρίστηκε όμως πώς οι πιλότοι των καταδιωκτικών δεν είχαν δει τίποτα. Πιλότος τής Αεροπορίας πού είπε την αλήθεια για κείνες τις δύο ώρες αγωνίας. ” Έβλεπες εκείνο το γιγαντιαίο διαστημόπλοιο και νόμιζες πώς βρισκόσουν σ εφιάλτη. Δεν ξέρω τι θα είχαμε κάνει αν είχε χαμηλώσει να μάς πλησιάσει. ” Όπως περιγράφει η επίσημη αναφορά τής Αεροπορίας το 1952, το πλήρωμα ενός βομβαρδιστικού τής πολεμικής Αεροπορίας στη διάρκεια ασκήσεων πτήσης πάνω από τον Κόλπο τού Μεξικού εντόπισε τρεις σχηματισμούς από ΑΤΙΑ πού πετούσαν με 5.240 μίλια την ώρα, . “Ένας άλλος σχηματισμός πέταξε πίσω από το βομβαρδιστικό, έκοψε ταχύτητα για να το ακολουθήσει και μετά πέταξε προς ένα μεγάλο σκάφος πού εμφανίστηκε ξαφνικά στο ραντάρ τού βομβαρδιστικού.. Μέσα σε δευτερόλεπτα, τα μικρότερα ΑΤΙΑ συγχωνεύτηκαν με τα γιγαντιαίο σκάφος.
Προφανώς, αυτό ήταν ένα προκαθορισμένο ραντεβού για την περισυλλογή των μικρότερων μονάδων. Αμέσως μόλις μπήκαν μέσα, το γιγαντιαίο μεταγωγικό σκάφος αύξησε την ταχύτητά του στα 9000 μίλια την ώρα και βγήκε από την ακτίνα δράσης τού ραντάρ.” ( Η περισυλλογή των ΑΤΙΑ έγινε σε μια ταχύτητα άνω τών5.000 μιλίων την ώρα.) . Η αναφορά από τον Κόλπο τού Μεξικού μου παραδόθηκε στις αρχές τού 53, πριν αναλάβει την υπόθεση ή CIA και ενταθεί η απόκρυψη των γεγονότων. Αργότερα, μηχανικοί των ραντάρ υπολόγισαν το μέγεθος τού μεταγωγικού σκάφους, ανάλογα με την ένδειξη τού μεγάλου στίγματος πού είχε φανεί στην οθόνη τού ραντάρ τού βομβαρδιστικού. Υπολόγισαν πώς το γιγαντιαίο σκάφος είχε μήκος τουλάχιστον 1200 πόδια.
Αυτή είναι μόνο μία απ τις πολλές επικυρωμένες αναφορές για τεράστια μεταγωγικά μητρικά σκάφη, πού είτε είχαν γίνει ορατά είτε είχαν εντοπιστεί από ραντάρ.