Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Γερμανία: Αντιδράσεις για την κατάργηση επιδότησης ηλεκτρικών

 Οι Γερμανοί υποψήφιοι αγοραστές δεν θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να επωφεληθούν από τη μείωση της τελικής τιμής για το αμιγώς ηλεκτροκίνητο καινούργιο αυτοκίνητο που θέλουν να αποκτήσουν.

Η κυβέρνηση της χώρας κατήργησε το σχετικό κονδύλι στον Προϋπολογισμό που κατέθεσε και ψηφίστηκε για το 2024 το οποίο αφορούσε στο αντίστοιχο πρόγραμμα επιδότησης. Αυτό προέβλεπε τη χορήγηση ποσού που έφτανε έως και τα 6.750 ευρώ.

Κατά συνέπεια, οι τιμές τους θα αυξηθούν, συγκριτικά, και πιθανόν να αποτραπούν κάποιοι που θα ήθελαν να αγοράσουν ένα τέτοιο όχημα να το πράξουν τελικά. Λύση στη νέα κατάσταση πρόκειται να δώσουν οι ίδιες οι αυτοκινητοβιομηχανίες της χώρας.

Όπως ανακοινώθηκε, οι Audi, BMW, Mercedes-Benz και Volkswagen θα αναλάβουν το κόστος για κάποιο χρονικό διάστημα στη γερμανική αγορά. H Audi έκανε γνωστό ότι όσοι πελάτες της είχαν παραγγείλει κάποιο από τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της πριν τις 16 Δεκεμβρίου (2023) και όσοι το παραλάβουν ως το τέλος της χρονιάς θα επωφεληθούν στο σύνολο της κρατικής επιδότησης.

Αντιστοίχως σύμφωνα με το protothema.gr, η Volkswagen, θα αναλάβει να καλύψει ποσό που θα φτάνει ως τις 4.500 ευρώ για όσους πελάτες της παραγγείλουν κάποιο από τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα της από την 1η Ιανουαρίου έως και τις 31 Μαρτίου 2024. H Mercedes-Benz επίσης θα παρέχει το σύνολο της κρατικής επιδότησης στους πελάτες της που θα παραλάβουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητά της ως τις 31 Δεκεμβρίου. Από την επόμενη χρονιά, θα χρηματοδοτεί τους υποψήφιους αγοραστές αυτών με ένα μέρος της επιδότησης και όχι στο σύνολό.

Το παράδειγμα των γερμανικών εταιρειών θα ακολουθήσει και ο Όμιλος Stellantis στην αγορά της χώρας ο οποίος θα χρηματοδοτήσει πλήρως τους πελάτες του έως τις 31 Δεκεμβρίου. Από τη νέα χρονιά το ποσό αυτό θα είναι μειωμένο για τα ηλεκτρικά μοντέλα του που θα ταξινομηθούν και έως τις 29 Φεβρουαρίου.


Η γερμανική κυβέρνηση κατήργησε την επιδότηση για την αγορά καινούργιου αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου έπειτα από την απόφαση του Συνταγματικού Δικαστηρίου της χώρας το οποίο τη θεώρησε ως αιτία για τη δημιουργία ελλείματος 60 εκατομμυρίων ευρώ στον Προϋπολογισμό.

Τα στελέχη του «ADAC» («Allgemeiner Deutscher Automobil-Club»), της μεγαλύτερης και σημαντικότερης ένωσης αυτοκινητιστών στην Ευρώπη, έχουν προειδοποιήσει ότι τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα είναι πολύ ακριβά ακόμα και για τους Γερμανούς.

Υποστηρίζουν ότι είναι απαραίτητο να υπάρχουν οικονομικά κίνητρα για να αυξηθούν οι πωλήσεις τους. Το ίδιο θεωρούν και οι βουλευτές της γερμανικής αντιπολίτευσης οι οποίοι επισημαίνουν τον κίνδυνο και τον μεγάλο ανταγωνισμό που αντιμετωπίζουν ήδη οι εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες κυρίως από τις κινεζικές που επεκτείνονται στην Ευρώπη.

Tags
Back to top button