Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Γερμανία: Ανησυχία για το ενδεχόμενο εξαγορών μεγάλων ομίλων λόγω κρίσης

Ο ομοσπονδιακός υπουργός Μεταφορών Αντρέας Σόιερ, ωστόσο, θέλει να τις αποτρέψει. Η Daimler είναι ένας από τους ομίλους που έχουν υποστεί το πιο σοβαρό πλήγμα λόγω της κρίσης του κορωνοϊού. Η τιμή της μετοχής της έχει μειωθεί στο μισό από την αρχή του έτους. Με τιμή λίγο πάνω από τα 22 ευρώ, διαπραγματεύεται τόσο χαμηλά όσο και πριν από έντεκα χρόνια κατά την οικονομική και χρηματοπιστωτική κρίση. Εκείνη την εποχή, οι σεΐχηδες από το Αμπού Ντάμπι εμφανίστηκαν με την επενδυτική εταιρεία Aabar ως διασώστες και κατέβαλαν σχεδόν δύο δισεκατομμύρια ευρώ για να την εξαγοράσουν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τώρα η Daimler θα μπορούσε να προσελκύσει και πάλι ξένους επενδυτές. Με κεφαλαιοποίηση 23 δισεκ. ευρώ, η εταιρεία είναι σχετικά φτηνή. Η αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία έχει την έδρα της στη Στουτγάρδη, εμφανίζεται και πάλι από δημοσιεύματα του Τύπου ως πιθανή υποψήφια για εξαγορά. Ιδίως δύο μεγάλοι Κινέζοι μέτοχοι θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν την χαμηλή χρηματιστηριακή της τιμή για να αυξήσουν το μερίδιό τους στην Daimler.

Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση παρακολουθεί την κατάσταση με ανησυχία. «Δεν έχουμε μόνο την επίθεση του κορωνοϊού, αλλά θα μπορούσαμε να βιώσουμε και μια οικονομική επίθεση αργότερα. Εταιρείες που αποδυναμώθηκαν οικονομικά από την κρίση του κορωνοϊού θα μπορούσαν να αποτελέσουν στόχο διεθνών επενδυτών», δήλωσε ο ομοσπονδιακός υπουργός Μεταφορών Σόιερ στην εφημερίδα του Μονάχου "Sueddeutsche Zeitung"(SZ), χωρίς όμως να τις κατονομάσει.

Ο Χριστιανοκοινωνιστής (CSU) πολιτικός θεωρεί ότι δύο τομείς είναι ιδιαίτερα εκτεθειμένοι: «Υπάρχει παγκόσμιο ενδιαφέρον για γερμανικές επιχειρήσεις στους τομείς των μεταφορών και των υποδομών. Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση θέλει να διασφαλίσει ότι θα αποτραπούν αυτά τα σχέδια από το εξωτερικό. Πρόκειται για την εξασφάλιση της οικονομικής ισχύος της Γερμανίας μετά την κρίση», τόνισε στην SZ.

Tags
Back to top button