Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Γαλλία: Έντονη διαμαρτυρία από κινηματογράφους και θέατρα - «Δείχνουν προτίμηση στο εμπόριο και όχι τον πολιτισμό»

Η χαλάρωση των μέτρων προστασίας κατά του κορωνοϊού στην Γαλλία είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση των ποσοστών λοίμωξης και ο ημερήσιος αριθμός κρουσμάτων δεν μειώθηκε.

Πέρα όμως από την απογοήτευση που δεν υπάρχει δυνατότητα για διασκέδαση, άλλες κυβερνητικές αποφάσεις δύσκολα γίνονται αποδεκτές. Η συνέχιση του κλεισίματος των μουσείων, των κινηματογράφων και των θεάτρων τουλάχιστον μέχρι τις αρχές Ιανουαρίου, προκάλεσε ψυχρολουσία στον τομέα του πολιτισμού που καταγγέλλει «δυο μέτρα και δύο σταθμά», απέναντι στο άνοιγμα των καταστημάτων και των πολυκαταστημάτων.

«Προκαλεί έκπληξη! Δεν βλέπω καμία αντικειμενική δικαιολογία. Το εμπόριο φαίνεται να προτιμάται από τον πολιτισμό. Για το Κάστρο του Σαντιγί, αυτό ήταν καταπέλτης, που δεν χρειαζόμασταν», ανέφερε ο Κριστόφ Ταρντιέ, αντιπρόεδρος του ιδρύματος, που βρίσκεται βόρεια του Παρισιού. «Γιατί να μπορεί να ανοίξει ένα εμπορικό κέντρο και ένα μουσείο να παραμένει κλειστό, όπου έχουν διαμορφωθεί οι χώροι, έχουν ληφθεί τα μέτρα», παρατηρεί. Αναμένει κατά τη διάρκεια των διακοπών των Χριστουγέννων μια απώλεια εσόδων από τα εισιτήρια από 600.000 έως 800.000 ευρώ, για το κάστρο, όπου παρουσιάζεται έκθεση για τις πορσελάνες Meyssen, και για τις ιππικές παραστάσεις στους Στάβλους.

Τα χιλιάδες μουσεία στη Γαλλία πίστευαν ότι έβλεπαν την άκρη του τούνελ και προετοιμάζονταν εντατικά επί εβδομάδες για την επαναλειτουργία τους στις 15 Δεκεμβρίου. Το πίστευαν ακόμη περισσότερο, καθώς σε συχνά τεράστιους χώρους, και χωρίς ξένους επισκέπτες, ο κίνδυνος κορεσμού είναι μικρότερος. Ίδιος θυμός στον κόσμο του θεάτρου, όπου οι παραστάσεις είχαν ήδη διακοπεί την άνοιξη και τον Νοέμβριο και που ήλπιζε να μπορέσει να ανοίξει ξανά τις αίθουσες στις 15 Δεκεμβρίου.

«Αυτό το 'σταμάτα-ξεκίνα' είναι εξαιρετικά επώδυνο και εξαντλητικό γιατί αποθαρρύνει όλο τον κόσμο, και αυτό κατά τη γνώμη μου, θα είναι η πιο επικίνδυνη παράπλευρη απώλεια βραχυπρόθεσμα, δηλαδή ότι οι άνθρωποι είναι εξαντλημένοι, είτε πρόκειται για μόνιμες ομάδες όπως οι καλλιτέχνες», δηλώνει η Κλερ Ντιπόν στο Γαλλικό Πρακτορείο διευθύντρια του Prémisses, γραφείου παραγωγής για νέους δημιουργούς. «Αρχίζουμε να διαγράφουμε έναν δεσμό, μια ουσιαστική σχέση, αυτή του πολιτισμού, της συνάντησης μεταξύ κοινού και καλλιτεχνών και αυτό, πιστεύω, είναι το χειρότερο που μπορούμε να κάνουμε τους καιρούς που περνάμε», προσθέτει με πικρία.

Η κυβέρνηση που υποσχέθηκε νέες ενισχύσεις στον τομέα του πολιτισμού και διατηρεί επίσης κλειστά τα μπαρ, τα εστιατόρια, τις αθλητικές αίθουσες και τα καζίνο, λέει ότι θέλει να περιορίσει το ανακάτεμα και την παραμονή του κόσμου σε εσωτερικούς χώρους. Φοβάται «αναζωπύρωση της επιδημίας» καθώς η πανδημία ήταν θανατηφόρα για 57.000 ανθρώπους στη χώρα από τον Μάρτιο.

Tags
Back to top button