Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

Γ. Πλακιωτάκης: Αύξηση κατά 45% στον ετήσιο προϋπολογισμό για τις άγονες γραμμές

Σε μια πρωτοφανή για τα ακτοπλοϊκά χρονικά αλλά και ουσιαστική αύξηση του ετήσιου προϋπολογισμού για τις άγονες γραμμές προχώρησε ο υπουργός Ναυτιλίας και νησιωτικής πολιτικής, Γιάννης Πλακιωτάκης.

Ο συνολικός προϋπολογισμός αυξήθηκε κατά 45% φτάνοντας τα 130 εκατ. ευρώ έναντι 90,7 εκατ. ευρώ που ήταν μέχρι σήμερα.

Επιπλέον, σε ερώτηση του newmoney.gr απάντησε ότι σχεδιάζει κίνητρα για την εξεύρεση των απαραίτητων πόρων για ναυπηγήσεις ακτοπλοϊκών πλοίων σε ελληνικά ναυπηγεία: ο μέσος όρος ηλικίας του ακτοπλοϊκού στόλου είναι τα 28 έτη, άρα μακροπρόθεσμα θα προκύψουν προβλήματα αντικατάστασης των πλοίων. Είναι ζήτημα που θα εξεταστεί μακροπρόθεσμα σε συνεργασία με το υπ. Οικονομικών και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το υπ. Ναυτιλίας για την εξεύρεση των απαραίτητων πόρων.

Ο ΥΝΑ επεσήμανε ότι πλέον δεν θα μιλάμε για επιδότηση άγονων γραμμών αλλά για χρηματοδότηση.

Η αλλαγή της πολιτικής για τις άγονες γραμμές γίνεται με απόφαση του Υπουργού Γιάννη Πλακιωτάκη. Η εισήγηση αυτή έγινε δεκτή στο υψηλότερο επίπεδο, σε συνέχεια της ειδικής σύσκεψης υπό το συντονισμό του Γραφείου Πρωθυπουργού και υλοποιείται με πρωτοβουλία του ΥΝΑΝΠ και την καθοριστική συμβολή των Υπουργείων Οικονομικών και Ανάπτυξης & Επενδύσεων.

Tags
Back to top button