Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

FAZ: Νικήτρια της τουριστικής χρονιάς η Ελλάδα

Αύξηση του τζίρου τους καταγράφουν τα μεγάλα διεθνή τουριστικά πρακτορεία και αναδεικνύουν ως top προορισμό την χώρα μας

Άλλη μια ιδιαίτερα ενθαρρυντική αναφορά του γερμανικού τύπου για τον ελληνικό τουρισμό έρχεται να προστεθεί στην πλειάδα θετικών δημοσιευμάτων που υπήρξαν το προηγούμενο διάστημα στη Γερμανία. Η Frankfurter Allgemeine Zeitung χαρακτηρίζει την Ελλάδα νικήτρια της φετινής τουριστικής σεζόν σε εκτενές της δημοσίευμα με αντικείμενο τους κορυφαίους τουρ οπερέιτορ της Γερμανίας, TUI και Thomas Cook.

Όπως σημειώνει η εφημερίδα της Φραγκφούρτης, «καταναλωτές από τη Γερμανία δαπάνησαν 86 δισ. ευρώ το 2016 για διακοπές, σύμφωνα με τον Γερμανικό Σύνδεσμο Τουριστικών Γραφείων (DRV) και την εταιρεία έρευνας αγοράς GfK. 59,8 δισ. ευρώ δαπανήθηκαν ήδη πριν από την έναρξη των ταξιδιών, για κρατήσεις ξενοδοχείων, πτήσεων και ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων. Περίπου το μισό αυτού του ποσού, δηλαδή σχεδόν 30 δισ. ευρώ, αντιστοιχεί στη δραστηριότητα των τουριστικών γραφείων, όπως η TUI και η Thomas Cook. Τα υπόλοιπα χρήματα αντιστοιχούν σε τουρίστες που προτιμούν να κάνουν ξεχωριστή κράτηση ξενοδοχείου, να τηλεφωνούν οι ίδιοι στην πανσιόν του χωριού, να χρησιμοποιούν πλατφόρμες εύρεσης δωματίου όπως το Airbnb ή να κάνουν κάμπινγκ».

Η FAZ επισημαίνει ότι «μετά από μια δύσκολη χρονιά το 2016, με τους τουρίστες όχι μόνο να αποφεύγουν τα ταξίδια στην Τουρκία, αλλά να και να απορρίπτουν και σχεδόν ολοκληρωτικά σχετικές προσφορές των τουρ οπερέιτορ, οι δύο κορυφαίοι εκπρόσωποι του ευρωπαϊκού γενικού τουρισμού (TUI και Thomas Cook) αισιοδοξούν και πάλι. Η Ελλάδα είναι η νικήτρια της χρονιάς, η Αίγυπτος καταγράφει διπλασιασμό των κρατήσεων. (…) Η TUI, μετά το μισό της τρέχουσας τουριστικής χρονιάς που διαρκεί έως το τέλος Σεπτεμβρίου, σημειώνει αύξηση του τζίρου κατά 3% σε σχεδόν 6,4 δισ. ευρώ. Και η Thomas Cook κατέγραψε αύξηση 3%, με τον τζίρο της να ανέρχεται σε περίπου 3,4 δισ. ευρώ».

Tags
Back to top button