Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Fastly: Από «σφάλμα λογισμικού» το παγκόσμιο μπλακ άουτ που «χτύπησε» ειδησεογραφικές ιστοσελίδες

«Χάος» προκάλεσε το παγκόσμιο μπλακ άουτ που σημειώθηκε την Τρίτη στο ίντερνετ και έθεσε εκτός λειτουργίας μεγάλες ειδησεογραφικές ιστοσελίδες.

Στα αίτια του μπλακ άουτ αναφέρθηκε η Fastly, η εταιρεία cloud computing, σύμφωνα με την οποία προκλήθηκε από «ένα πρόβλημα στο λογισμικό της», το οποίο «προκλήθηκε όταν ένας από τους πελάτες της, τροποποίησε τις ρυθμίσεις του».

Όταν συνέβη αυτό, - The Guardian, Financial Times, The New York Times, Le Monde, Bloomberg News, CNN, BBC και ο κυβερνητικός ιστότοπος του Ηνωμένου Βασιλείου, μεταξύ άλλων - τους έθεσε εκτός λειτουργίας για περίπου μια ώρα.

«Αυτή η διακοπή ήταν ευρεία και σοβαρή και λυπούμαστε πραγματικά για τον αντίκτυπο στους πελάτες μας και σε όλους όσους βασίζονται σε αυτούς», δήλωσε η Fastly σε ανάρτηση του ανώτερου στελέχους μηχανικής και υποδομών, Nick Rockwell, προσθέτοντας πως το πρόβλημα αυτό «έπρεπε να έχει προβλεφθεί».

Η ανάρτηση της εταιρείας παρείχε ένα χρονοδιάγραμμα των γεγονότων της Τρίτης και υποσχέθηκε να εξετάσει και να εξηγήσει γιατί απέτυχε να εντοπίσει το σφάλμα λογισμικού κατά τη διάρκεια της δοκιμαστικής διαδικασίας.

Σύμφωνα με τη Fastly, το σφάλμα εμφανίστηκε σε μια ενημέρωση λογισμικού που εστάλη στους πελάτες στις 12 Μαΐου, αλλά δεν ενεργοποιήθηκε έως ότου ένας πελάτης, η ταυτότητα του οποίου δεν γνωστοποιήθηκε, πραγματοποίησε αλλαγές σε ρυθμίσεις. Μετά από αυτό, «το 85% του δικτύου μας εμφάνισε σφάλματα».

Η εταιρεία εντόπισε άμεσα το πρόβλημα, στις 9:47 τοπική ώρα και στις 10:27 οι μηχανικοί της είχαν ήδη επεξεργαστεί τα αίτια που το προκάλεσαν. Όταν απενεργοποίησαν τις ρυθμίσεις που προκάλεσαν το πρόβλημα, το μεγαλύτερο μέρος του δικτύου της εταιρείας ανέκαμψε.

«Μέσα σε 49 λεπτά, το 95% του δικτύου μας λειτουργούσε κανονικά», δήλωσε η Fastly.

Τα δίκτυά της Fastly ανακτήθηκαν πλήρως στις 12:35, ενώ άρχισε να κυκλοφορεί μια μόνιμη επιδιόρθωση λογισμικού στις 17:25.

Tags
Back to top button