Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Facebook: Τι αποκαλύπτει το προφίλ σας για τα μυστικά της προσωπικότητάς σας

Το προφίλ που δημιουργούμε ακόμα και σε ένα κοινωνικό δίκτυο, αντικατοπτρίζει χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς μας, όπως πόσο ναρκισσιστές ή αισιόδοξοι είμαστε. Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζει έρευνα του πανεπιστημίου Μπρουνέλ.

Συγκεκριμένα τα συμπεράσματα της έρευνας αναφέρουν ότι:

  • Οι νευρωτικοί άνθρωποι χρησιμοποιούν το Facebook για να επιβεβαιώσουν τον εαυτό τους
  • Οι νάρκισσοι το χρησιμοποιούν για να ενημερώσουν τους άλλους για τα επιτεύγματά τους, τη διατροφή τους κτλ. Επιζητώντας, μέσω των πολλών likes, την προσοχή και την επιβεβαίωση.
  • Οι ανοιχτοί και δημιουργικοί άνθρωποι ποστάρουν κυρίως θέματα για την πολιτική και τις επιστήμες.
  • Όσοι χαρακτηρίζονται ευσυνείδητοι δεν ποστάρουν πολύ συχνά αλλά όταν το κάνουν το περιεχόμενο αφορά συνήθως τα παιδιά τους.
  • Όσοι έχουν χαμηλή αυτοπεποίθηση συνήθως ποστάρουν κάτι σχετικό με τους συντρόφους τους.

Παράλληλα, άλλη έρευνα, του πανεπιστημίου της Πενσυλβάνια, μελέτησε τι δείχνουν οι φωτογραφίες που επιλέγει κανείς να βάλει στο προφίλ του. Και βρήκε ότι:

  • Όσοι ποζάρουν με ένα αντικείμενο ή σε μια αστεία πόζα είναι πιο πιθανό να είναι ανοιχτοί σε νέες εμπειρίες.
  • Οι νευρωτικοί άνθρωποι τείνουν να έχουν μια φωτογραφία αντικειμένου ή ζώου κι όχι το πρόσωπό τους.
  • Οι ευσυνείδητοι πιθανότατα έχουν μια φωτογραφία όπου δείχνουν χαρούμενοι.
  • Οι ανοιχτοί και ευχάριστοι άνθρωποι έχουν συνήθως μια φωτογραφία που να τους δείχνει χαμογελαστούς, με φίλους.
  • Οι εξωστρεφείς είναι πιθανό να έχουν μια πολύχρωμη φωτογραφία.

(με πληροφορίες από newmoney.gr)

Tags
Back to top button