Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Facebook: Oι δύο μεγάλες αποτυχίες του μέσα στο 2020

Το Facebook ανακοίνωσε πρόσφατα ότι το Hobbi θα βάλει λουκέτο μέσα στον μήνα, ενώ το Lasso κατέβασε ρολά στις 10 Ιουλίου.

To Lasso ήρθε στις ζωές μας τον Νοέμβριο του 2018 για να «κάνει εύκολη σε όλους τη δημιουργία και τον διαμοιρασμό σύντομων βίντεο με διασκεδαστικά εφέ». Ναι, TikTok δηλαδή. Και μάλιστα ένα TikTok που είχε από πίσω τον κολοσσό να του στέλνει κόσμο.

Το Lasso ήταν συντριπτικό πλήγμα για το Facebook, καθώς εντασσόταν στην κεντρική επιχειρηματική ομπρέλα του Facebook Inc, παίζοντας δίπλα στο Facebook και το Messenger. Ό,τι περιλαμβάνεται εκεί, αποτελεί μεγάλο στοίχημα του κολοσσού.

Το Hobbi, από την άλλη, είχε αναπτυχθεί από το New Product Experimentation Team του Facebook, ένα τμήμα που πειραματίζεται και μαθαίνει την αγορά, αντί να πρέπει κατ’ ανάγκη να λανσάρει πετυχημένες εφαρμογές. «Περιμένουμε πολλές αποτυχίες», είχε πει χαρακτηριστικά η ομάδα πέρυσι.

Το Hobbi λανσαρίστηκε τον φετινό Φεβρουάριο και από την περιγραφή του ακόμα ήταν σαν να διάβαζες για το Pinterest. Τόσο στοχευμένη δράση είχε. Ο κόσμος δεν το αγάπησε όμως και όλοι είχαν έναν κακό λόγο να πουν.

Αν το Hobbi ήταν ένα πείραμα αμφίβολης αποτελεσματικότητας, το Lasso ήταν το νέο στοίχημα του κολοσσού. Η επιτυχία του λογιζόταν εξασφαλισμένη.

Tags
Back to top button