Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Facebook: Μειώθηκαν για πρώτη φορά στην 18χρονη ιστορία του οι καθημερινοί χρήστες

Για πρώτη φορά στην 18χρονη ιστορία του Facebook, μειώθηκαν οι καθημερινοί χρήστες (DAUs) της κορυφαίας πλατφόρμας των social media.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που επικαλείται το BBC, η μητρική εταιρεία της Facebook, Meta Networks, αναφέρει ότι ο αριθμός έπεσε στα 1.929 δισ. χρήστες το τελευταίο τρίμηνο του 2021, σε σχέση με τα 1.930 του προηγούμενου τετραμήνου.

Η εταιρεία προειδοποίησε επίσης για επιβράδυνση της αύξησης των εσόδων της εν μέσω του ανταγωνισμού από πλατφόρμες όπως το TikTok και το YouTube, ενώ οι διαφημιστές μειώνουν και αυτοί τις δαπάνες.

Οι μετοχές της Meta, κατέγραψαν μεγάλη πτώση πάνω από 20% στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, μειώνοντας την χρηματιστηριακή της αξία κατά 200 δισ. δολάρια. Επίσης, μετοχές σε πλατφόρμες άλλων social media περιλαμβανομένων των Twitter, Snap και Pinterest, υποχώρησαν επίσης στις συναλλαγές.

Ο CEO της εταιρείας, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, τόνισε ότι οι πωλήσεις της έχουν πληγεί ιδιαίτερα καθώς το κοινό, και ειδικά οι νέοι χρήστες, έχουν εγκαταλείψει την πλατφόρμα για άλλους ανταγωνιστές.

Η Meta, που κατέχει την δεύτερη μεγαλύτερη πλατφόρμα ψηφιακών διαφημίσεων στον κόσμο μετά τη Google, έχει πληγεί από τις αλλαγές απορρήτου στο λειτουργικό σύστημα της Apple.

Τα συνολικά έσοδα της Meta, την συγκεκριμένη περίοδο, αυξήθηκαν σε 33.6 δισ. δολάρια ενώ η προβλέπονται έσοδα μεταξύ 27 έως 29 δισ. δολάρια για το επόμενο τετράμηνο, χαμηλότερα από ό,τι περίμεναν αναλυτές.

Ο Ζάκερμπεργκ δηλώνει αισιόδοξος ότι οι επενδύσεις σε βίντεο και εικονική πραγματικότητα, θα αποδώσουν καρπούς, όπως έχει γίνει στο παρελθόν με τις διαφημίσεις στα κινητά και τα stories του instagram.

Ωστόσο, υπογραμμίζει ότι στο παρελθόν δεν είχε να αντιμετωπίσει έναν τόσο μεγάλο αντίπαλο όπως είναι το TikTok.

Tags
Back to top button