Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΔΙΕΘΝΗ

F-16 Thunderbird: Όταν τα 9 G κόστισαν τη ζωή στον πιο τολμηρό πιλότο της USAF (βίντεο)

Ένας πιλότος της Πολεμικής Αεροπορίας είχε χάσει τη ζωή του στις 4 Απριλίου, όταν με την ομάδα επιδείξεων του που πετούσε με F-16 Thunderbirds, έχασε τις αισθήσεις του κατά τη διεξαγωγή του ριψοκίνδυνου ελιγμού «Split S», με αποτέλεσμα να διεξαχθεί έρευνα γύρω από τα αίτια του τραγικού περιστατικού.

Η επίδειξη έλαβε μέρος στο Nevada Test and Training Range κοντά στην Creech Air Force Base, στη Νεβάδα.

Τελικά, την Τρίτη, η έρευνα διαπίστωσε ότι ο Del Bagno έχασε τις αισθήσεις του για πέντε δευτερόλεπτα μετά από ατμοσφαιρική πίεση περίπου 8,56 Gs. Πρόλαβε να συνέλθει σχετικώς ένα δευτερόλεπτο πριν από την πρόσκρουση, αλλά δεν κατάφερε να αποτρέψει το μοιραίο.

Ο Del Bagno ήταν γνωστός για την εξαιρετική φυσική του κατάσταση και είχε πραγματοποιήσει με επιτυχία πολλούς χειρισμούς που απαιτούσαν την αντιμετώπιση μεγάλο βαθμού ατμοσφαιρικής πίεσης G, όπως έδειξε η έρευνα., η έρευνα έδειξε.

Αλλά η φυσική κατάσταση δεν είναι αρκετή για να προστατεύσει τον πιλότο από τις συνέπειες μετάβασης από αρνητικά σε θετικά G, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε γρήγορη πτώση της εγκεφαλικής πίεσης.

Λίγο πριν τη συντριβή, ο Del Bagno πετούσε ανάποδα, σύμφωνα με την έρευνα. Στα τελευταία δύο δευτερόλεπτα που πετούσε έτσι, υπέστη μια απότομη αύξηση στις αρνητικές δυνάμεις G, οι οποίες μείωσαν την πίεση του αίματος και τον καρδιακό ρυθμό του στο σημείο που προκάλεσε στον πιλότο την απώλεια των αισθήσεών του.

«Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τα αιμοφόρα αγγεία του να διασταλούν σε τέτοιο βαθμό,έτσι ώστε το αίμα να ρέει μακριά από τον εγκέφαλο κατά την έναρξη των θετικών δυνάμεων G που κατ’ επέκταση οδήγησε σε μειωμένο καρδιακό ρυθμό και πίεση του αίματος, καθιστώντας πιο δύσκολο για τον οργανισμό να διαχειριστεί, προσαρμοστεί και να αντιμετωπίσει την απότομη αλλαγή αυτή στη δυναμική » ανέφερε η έρευνα.

Ως αποτέλεσμα, ο Del Bagno δεν ήταν προετοιμασμένος φυσικά όταν εκτέλεσε τον περίφημο ελιγμό «Split S», κατά τη διάρκεια του οποίου δέχθηκε δυνάμεις 9 G, σύμφωνα με την έρευνα, η οποία ανέφερε πως ο πιλότος έπρεπε να περιμένει δύο ακόμα δευτερόλεπτα προτού εκτελέσει αυτόν τον ελιγμό.

Οι πιλότοι μαχητικών διδάσκονται πολλούς τρόπους για να προετοιμαστούν για την ξαφνική εμφάνιση των θετικών δυνάμεων του G για να αποφευχθεί η απώλεια των αισθήσεών τους, δήλωσε ο Αντισμηναγός εν αποστρατεία Darren Sorenson, πρώην πιλότος της F-15 της Πολεμικής Αεροπορίας των ΗΠΑ.

Δείτε βίντεο από τις συγκλονιστικές επιδείξεις των F-16 Thunderbird :

Tags
Back to top button