Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

ΕΣΣΔ: Ρωσίδα ανακατασκευάζει το πρώτο αεριωθούμενο επιβατικό αεροσκάφος

Η Μαρία Καρμανόβα εργάζεται ως επικεφαλής ερευνητής στον τομέα της γεωμετρικής ανάλυσης στο Ινστιτούτο Μαθηματικών της Ρωσικής Ακαδημίας Επιστημών στο Ακαντέμγκοροντοκ κοντά στο Νοβοσιμπίρσκ.

Η Μαρία Καρμάνοβα έχει ένα πραγματικά ξεχωριστό χόμπι και αυτό είναι να ανακατασκευάζει ένα σοβιετικό επιβατικό αεροπλάνο.

Και δεν είναι ένα οποιοδήποτε αεροπλάνο, είναι ένα Tupolev Tu-104, το πρώτο αεριωθούμενο επιβατικό αεροσκάφος στην ΕΣΣΔ και ένα από τα πρώτα στον κόσμο..

Το σοβιετικό αεροσκάφος Tupolev Tu-104, Φεβρουάριος 1967

Πότε ξεκινήσατε την ανακατασκευή αυτού του αεροσκάφους και τι σας παρότρυνε σε ένα τέτοιο πρότζεκτ;

 «Ξεκίνησα την ανακατασκευή αυτού του αεροπλάνου το 2009. Πριν από αυτό, κανείς δεν είχε ασχοληθεί μαζί του, εγώ ξεκίνησα το πρότζεκτ ύστερα από μια ξενάγηση. Παρά τη χαρά που ένιωσα όταν είδα το αεροπλάνο, η κατάσταση του πιλοτήριου με στεναχώρησε. Τα περισσότερα όργανα και ο εξοπλισμός δεν υπήρχαν. Πρώτα έπρεπε να καθαριστεί και στη συνέχεια να αποφασιστεί πού θα έβρισκα αυτά που έλειπαν. Το πιο σημαντικό ερώτημα ήταν πού έπρεπε να ψάξω.»

 «Ξεκίνησα μόνη μου και συνέχισα με κάποιους εθελοντές. Ένας από τους πρώτους ήταν ο Βλαντίμιρ Τσεμπότνικοφ, ο οποίος εργαζόταν ως τεχνικός αεροσκαφών στο αεροδρόμιο. Αποδείχθηκε ότι αρκετά ανταλλακτικά μπορούσαμε να τα βρούμε στην αποθήκη του αεροδρομίου. Ο Βλαντίμιρ επιδιόρθωσε τον εξοπλισμό του Tu-104 που ήταν διαθέσιμο στην αποθήκη και βοήθησε στην εγκατάσταση του βαρέως εξοπλισμού (όπως οι μονάδες μετεωρολογικού ραντάρ) που αγοράστηκε κατά τη διαδικασία της ανακατασκευής.»

 

Tags
Back to top button