Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Έρχονται οι πρώτοι ποδηλατόδρομοι ταχείας κυκλοφορίας - Πού θα τους δούμε;

Όλο και πιο περίοπτη θέση καταλαμβάνει στην ατζέντα των κυβερνήσεων η μικροκινητικότητα η οποία προβάλλει ως το αντίδοτο στον μεγάλο βραχνά της κυκλοφοριακής συμφόρησης, σύμφωνα με το 

Άρρηκτα συνδεδεμένα με τη μικροκινητικότητα είναι και τα ηλεκτρικά ποδήλατα, τα οποια αυξάνουν τη δημοφιλία τους, μεταξύ άλλων διότι ανεβαίνουν εύκολα τις ανηφόρες, σταθμεύουν άκοπα σε οποιοδήποτε σημείο της πόλης και δεν χρειάζονται δίπλωμα (εφόσον η τελική τους ταχύτητα περιορίζεται στα 25 χλμ./ώρα).

Υπάρχουν, ωστόσο, και ακόμα πιο… γρήγορα e-bikes, τα οποία ονομάζονται και αναπτύσσουν ταχύτητες έως 45 χλμ./ώρα. Με δεδομένο, βέβαια, ότι αυτά απαιτούν δίπλωμα οδήγησης (σ.σ. λογίζονται ως μοτοποδήλατα) δεν έχουν καταφέρει να αποκτήσουν πολλούς οπαδούς.

Η Ολυμπιακή Φλόγα θα ταξιδέψει με ποδήλατο, σκάφη και... αναρρίχηση για να φθάσει στο Παρίσι στις 26 Ιουλίου

Ενδεικτικά είναι τα επίσημα στοιχεία της γερμανικής ποδηλατικής ένωσης και λέσχης για ποδηλάτες στη γερμανία «ADFC» που δείχνουν ότι το μερίδιο των s-pedelecs στη χώρα δεν υπερβαίνει το 5%.

Οι φτωχές επιδόσεις τους δεν έχουν περάσει απαρατήρητες από το Υπουργείο Μεταφορών της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας, το οποίο για να τα καταστήσει πιο ελκυστικά, ετοιμάζει να επιτρέψει την κίνησή τους σε ποδηλατόδρομους.

Όπως αναφέρουν γερμανικά ειδησεογραφικά Μέσα, τα s-pedelecs είναι μια καλή λύση ειδικά για όσους διανύουν μεγάλες αποστάσεις, και μπορούν να αποτελέσουν μέρος της λύσης για επιτάχυνση της μετάβασης από το αυτοκίνητο σε φιλικότερους προς το περιβάλλον τρόπους μετακίνησης.

Τον τελευταίο βέβαια λόγο για το ποιες ποδηλατικές διαδρομές θα είναι «ανοικτές» σε αυτά τα ποδήλατα που αναπτύσσουν ταχύτητες έως και 45 χλμ./ώρα, θα έχουν οι εκάστοτε δημοτικές αρχές, οι οποίες θα πρέπει να λάβουν υπόψη ζητήματα ασφαλείας.

Από την άλλη, δεν είναι και λίγοι όσοι εναντιώνονται με το συγκεκριμένο πλάνο, με προεξέχoυσα την ένωση πεζών “FUSS” που θεωρεί ότι η μετάβαση από τα αυτοκίνητα στα ποδήλατα δεν θα πρέπει να «περνάει» μέσω της ταχύτητας.

Δυσαρέσκεια για τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία εξέφρασε και το Σοδιαλδημοκρατικό Κόμμα (SPD), το οποίο ζητάει πριν την εφαρμογή της, να υπάρξουν ενδελεχείς μελέτες για το πώς η ελευθερία κίνησης των s-pedelecs μπορεί να επηρεάσει την ασφάλεια των πεζών και των υπόλοιπων ποδηλατών.

Tags
Back to top button