Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Έρευνα: Η πλειοψηφία ανυπομονεί για διακοπές με την επιστροφή στην κανονικότατα

Χαμηλά στις προτεραιότητες των Ευρωπαίων πολιτών -και όχι μόνο- είναι οι αγορές καταναλωτικών αγαθών μετά την αναμενόμενη έλευση του εμβολίου κατά του κορωνοϊού, σύμφωνα με έρευνα. Αντιθέτως, η διαθεσιμότητα του εμβολίου μπορεί να ευνοήσει τις προοπτικές της τουριστικής βιομηχανίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει το Reuters, η εταιρεία δημοσκοπήσεων Dynata ρώτησε περισσότερα από 5.000 άτομα στη Γερμανία, τη Γαλλία, τη Βρετανία, τις Ηνωμένες Πολιτείες και την Αυστραλία πώς θα άλλαζαν τη συμπεριφορά τους όταν ένα εμβόλιο COVID-19 γίνει ευρέως διαθέσιμο.

Οι περισσότεροι ερωτηθέντες δήλωσαν ότι ανυπομονούσαν να επισκεφτούν ξανά φίλους ή συγγενείς (61%) και να βγαίνουν από το σπίτι πιο συχνά (53%).

Στη Γερμανία και τη Βρετανία, σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες δήλωσαν ότι ανυπομονούσαν να κάνουν διακοπές ξανά στο εξωτερικό.

Συνολικά, ένας στους δύο ερωτώμενους ανυπομονούσε να μην χρειάζεται πλέον να φοράει μάσκα προσώπου.

Ωστόσο, μόνο το 12% δήλωσε ότι ανυπομονούσε να ξοδέψει περισσότερα χρήματα αντί να αποταμιεύει.

Κατά τη διάρκεια του πρώτου κύματος της πανδημίας, την περασμένη Άνοιξη, το ποσοστό αποταμίευσης στη Γερμανία διπλασιάστηκε, καθώς πολλοί καταναλωτές έπρεπε να μείνουν στο σπίτι και τα καταστήματα αναγκάστηκαν να κλείσουν.

Tags
Back to top button