Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Έρευνα: Δείτε πόση ώρα βρίσκεται online ημερησίως ο Έλληνας

Σύμφωνα με έρευνα του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδας (ΣΕΠΕ), στο Διαδίκτυο αφιερώνει ένα μεγάλο τμήμα της ημέρας του ο μέσος Έλληνας, ο οποίος βρίσκεται online τουλάχιστον 3,5 ώρες ημερησίως.

Oι νεαρότερες ηλικίες, 15 έως 24 ετών, αφιερώνουν στο Internet πάνω από 5 ώρες την ημέρα.

Με την online δραστηριότητα να γίνεται όλο και πιο ενεργή – και – για τους Έλληνες, δεν είναι τυχαίο ότι σχεδόν οι 8 στους 10 χρήστες (78%), ηλικίας 18 έως 34 ετών, έχουν κάνει τουλάχιστον μία online αγορά το τελευταίο 6μηνο.

Βέβαια, το ποσοστό αυτό φθίνει – όπως είναι αναμενόμενο – στις μεγαλύτερες ηλικίες και διαμορφώνεται στο 29% στην ηλικιακή ομάδα άνω των 65 ετών.

  • Οι Έλληνες και τα social media

Στο μεταξύ, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επίσης, αποτελούν μια καθημερινή ασχολία για περίπου 6 στους 10 τους Έλληνες χρήστες.

Τα υψηλότερα ποσοστά καθημερινής χρήσης των social media (83%) καταγράφονται στις ηλικίες 13 έως 17 ετών και στις ηλικίες 18 έως 24 ετών (91%).

Τα άτομα ηλικίας 25 έως 34 ετών συνδέονται καθημερινά σε ποσοστό 78%.

Η χρήση βαίνει μειούμενη στις μεγαλύτερες ηλικίες: οι χρήστες 35 έως 44 ετών συνδέονται καθημερινά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε ποσοστό 66%, στις ηλικίες 45 έως 54 ετών το ποσοστό καθημερινής χρήσης πέφτει στο 55%.

Συνολικά, πάντως, σύμφωνα με τα στοιχεία της Focus Bari για το τρίμηνο Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου 2019, 1 στους 4 Έλληνες χρήστες αφιερώνει στα social media πάνω από μία ώρα ημερησίως.

  • Μobile Ιnternet

Συνολικά, το 90% των Ελλήνων χρηστών συνδέεται στο Διαδίκτυο με οποιαδήποτε συχνότητα, ενώ το 84% βρίσκεται online καθημερινά.

Επιπλέον, 9 στα 10 νοικοκυριά (87%) έχει μια σύνδεση στο Διαδίκτυο.

Ακολουθώντας τις διεθνείς τάσεις, οι χρήστες στην Ελλάδα προτιμούν να συνδέονται στο Διαδίκτυο από τις φορητές τους συσκευές, προκειμένου να είναι online απ’ όπου κι εάν βρίσκονται.

Με την κατοχή smartphone να φθάνει στη χώρα μας το 85%, είναι αναμενόμενο η χρήση Mobile Internet να κυμαίνεται στο 81%.

Μία άλλη τάση, που γίνεται καθημερινή και πιο οικεία για τον Έλληνα καταναλωτή, είναι η κατοχή συνδρομητικής τηλεόρασης, καθώς πλέον σχεδόν ένα στα δύο νοικοκυριά (45%) έχει συνδρομή σε μία σχετική υπηρεσία.

  • Από τα θρανία

Οι Έλληνες – όπως άλλωστε και οι πολίτες παγκοσμίως – ξεκινούν την ενασχόλησή τους με το Διαδίκτυο από πολύ τρυφερές ηλικίες.

Για την ακρίβεια, 4 στα 5 παιδιά, ηλικίας 5 έως 12 ετών, ασχολείται με το Internet.

Κατά μέσο όρο, η ενασχόληση με τον παγκόσμιο ιστό ξεκινά από την ηλικία των 5-6 ετών, ενώ η χρήση είναι σχεδόν καθολική στις ηλικίες 10-12 ετών.

Να σημειωθεί ότι τα smartphones είναι η πρώτη σε προτίμηση συσκευή μέσω της οποίας συνδέονται τα παιδιά με το Διαδίκτυο.

Tags
Back to top button