Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Επιστροφή πίσω στο 1990 με τροπολόγία Σπίρτζη-Χαρίτση: Μπαίνουν ιδιώτες στις αστικές μεταφορές σε Αθήνα & Θεσσαλονίκη

Tην είσοδο ιδιωτών στα αστικά δρομολόγια του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αττικής και αντίστοιχα της Θεσσαλονίκης, προβλέπει τροπολογία που κατατέθηκε χθες στο νομοσχέδιο για τα υδατοδρόμια από τους υπουργούς Εσωτερικών Αλέξανδρο Χαρίτση, Υποδομών κ. Χρίστο Σπίρτζη και τον υφυπουργό κ. Νίκο Μαυραγάνη.

Με την τροπολογία καθορίζεται ότι «σε περιοχές αρμοδιότητας ΟΑΣΑ ΑΕ και ΟΣΕΘ ΑΕ, επιτρέπεται να εκτελούνται αστικά και υπεραστικά δρομολόγια από τα ΚΤΕΛ ΑΕ ή από τους ΟΤΑ Α' ή Β΄Βαθμού ή από οδικό μεταφορέα επιβατών με την υπογραφή σύμβασης μεταξύ αφενός του ΟΑΣΑ ή του ΟΣΕΘ και αφετέρου του φορέα εκτέλεσης. Τα δρομολόγια προτείνονται από τον ΟΑΣΑ ή τον ΟΣΕΘ και εγκρίνονται με απόφαση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών».

Επίσης στις περιοχές αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ και του ΟΣΕΘ, όπως αναφέρεται, επιτρέπεται να καθορίζονται ειδικά δρομολόγια τοπικού χαρακτήρα για την εκτέλεση των οποίων καταρτίζονται συμβάσεις μεταξύ ΟΑΣΑ και ΟΣΕΘ και του κατά τόπου αρμόδιου ΚΤΕΛ όπως αναφέρει το newmoney

Η πρωτοβουλία της κυβέρνησης να ανοίξει το πεδίο των αστικών μεταφορών, αναμένεται να συναντήσει ισχυρές αντιδράσεις από τα σωματεία των εργαζομένων στις εταιρείες μεταφορικού έργου (ΟΣΥ, ΣΤΑΣΥ). Θυμίζουμε ότι για τις αστικές συγκοινωνίες έχει επιδείξει ενδιαφέρον ο όμιλος της FS που έχει εξαγοράσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Στις αρχές του καλοκαιριού, η απερχόμενη διοίκηση της Ιταλικής εταιρείας σε συνάντηση με έλληνες δημοσιογράφους είχε δηλώσει ότι υπάρχει ενδιαφέρον, εφόσον υπάρξουν οι σχετικές πολιτικές αποφάσεις.

Με άλλη διάταξη της τροπολογίας, οι εταιρείες του ΟΑΣΑ και του ΟΣΕΘ μπορούν να συμμετάσχουν σε κοινοπρακτικά σχήματα για την εκπόνηση και υλοποίηση συγκοινωνιακών μελετών και έργων είτε στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό. Υπενθυμίζουμε ότι η ΣΤΑΣΥ έχεο περάσει στην β΄φάση του διαγωνισμού για την κατασκευή της Green Line Light Rail Track (ελαφρύ μετρό) στην Ιερουσαλήμ σε κοινοπραξία με την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Η τροπολογία προβλέπει ακόμη την εγκατάσταση συστημάτων τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου στα ΚΤΕΛ Αττικής και Θεσσαλονίκης εντός 4 μηνών από την ψήφιση του νόμου (για τα υδατοδρόμια) και επιβολή προστίμων 2.000 ευρώ και σε περίπτωση υποτροπής 4.000 ευρώ σε ΟΣΥ, ΣΤΑΣΥ και ΚΤΕΛ που δεν εκτελούν καθορισμένα δρομολόγια.

Tags
Back to top button