Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Ένας ηλεκτρονικός πομποδέκτης για όλα τα διόδια από Νοέμβριο

Ε-pass για όλα τα διόδια από Νοέμβριο με ίδια χρέωση καθιερώνεται από τον Νοέμβριο, στο πλαίσιο της ψηφιακής ενοποίησης που ετοιμάζεται.

Έτσι, οι οδηγοί θα μπορούν να ταξιδεύουν σε όλους τους ελληνικούς αυτοκινητόδρομους μόνο με έναν πομποδέκτη, ένα ενοποιημένο e-pass, όποιο δίκτυο κι αν χρησιμοποιήσουν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Εδώ και λίγες ημέρες και η Εγνατία Οδός διαθέτει τον δικό της πομποδέκτη, σύμφωνα με την ΕΡΤ, ενώ μάλιστα, ήταν και ο τελευταίος από τους παραχωρησιούχους που δεν είχε ενεργοποιήσει την ηλεκτρονική υπηρεσία.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης πως ο οποιοσδήποτε μπορεί να τον προμηθευτεί χωρίς κόστος και να τον «φορτίζει», δηλαδή να πληρώνει και να μπορεί να διέρχεται από τους σταθμούς διοδίων χωρίς να υπάρχει ανάγκη να σταματήσει στον εισπράκτορα.

Οι πομποδέκτες θα συνδέονται και με τις οκτώ παραχωρήσεις και οι οδηγοί θα μπορούν ελεύθερα να διασχίζουν τους ελληνικούς αυτοκινητόδρομους συνολικού μήκους 2.200 χιλιομέτρων χωρίς καθυστερήσεις.

Εντυπωσιακό είναι πως μόνο Περίπου το 25% των οδηγών που χρησιμοποιούν τους ελληνικούς αυτοκινητόδρομους διαθέτουν πομποδέκτη, ποσοστό που αναμένεται να αυξηθεί με την έναρξη της διαλειτουργικότητας των ηλεκτρονικών διοδίων.

Tags
Back to top button