Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Εναλλακτικές λύσεις για να δώσει το «πράσινο φως» στο ηλεκτρονικό εισιτήριο για τον ΟΑΣΑ ζητά η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων

Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ζητά το πράσινο ϕως στην εϕαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, με το οποίο θα αντιμετωπιστεί η εισιτηριοδιαϕυγή και τα αυξημένα ελλείμματα στις αστικές συγκοινωνίες από τον ΟΑΣΑ.

Στόχος από την εφαρμογή των εναλλακτικών λύσεων είναι η καλύτερη διαχείριση των δεδομένων και η εμπεριστατωμένη τεκμηρίωση για τον μελλοντικό σχεδιασμό και την κερδοφορία της επιχείρησης.

Σύμφωνα με ανώτατες πηγές της Ανεξάρτητης Αρχής έχουν ζητήσει από τον Οργανισμό μελέτη επικινδυνότητας αλλά και την αναζήτηση πιθανών άλλων λύσεων, στη συγκέντρωση δεδομένων για να προχωρήσει η έκδοση της νέας ηλεκτρονικής κάρτας, η οποία θα αντικαταστήσει τη σημερινή κάρτα απεριορίστων διαδρομών.

Όπως αναφέρουν αρμόδιες πηγές, η αρχή δεν έχει αποκλείσει τη δυνατότητα της εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και ούτε υποδεικνύει λύσεις. Ωστόσο εκτιμούν ότι η επεξεργασία ευαίσθητων δεδομένων όπως είναι για παράδειγμα ο ΑΜΚΑ, θα πρέπει να επανεξεταστεί και να διερευνηθεί η δυνατότητα εϕαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου χωρίς τη χρήση αυτών των στοιχείων. Επί του παρόντος, ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών δεν έχει προχωρήσει στην προσκόμιση αυτών των στοιχείων κάτι που για όσους παρακολουθούν από κοντά το σχεδιασμό για το ηλεκτρονικό εισιτήριο δύο ερμηνείες υπάρχουν.

Είτε ο ΟΑΣΑ επεξεργάζεται τα στοιχεία που του έχει ζητήσει η Αρχή Προστασίας προκειμένου να παρουσιάσει τους τρόπους ή να τεκμηριώσει την αναγκαιότητα του συστήματος που έχει σχεδιάσει, είτε σκοπεύει να παρουσιάσει το ηλεκτρονικό εισιτήριο με την λύση που το έχει προτείνει.

Πρόκειται για μια απόϕαση όμως που βάζει σε περιπέτειες τον ΟΑΣΑ και τον καθιστά, ευάλωτο σε μελλοντικές καταγγελίες με κίνδυνο να υποστεί κυρώσεις. Στον οργανισμό έχουν ανακοινώσει την έναρξη της πιλοτικής λειτουργίας του ηλεκτρονικού εισιτηρίου από τις αρχές Φεβρουαρίου.

Ωστόσο, μέχρι στιγμής, μόνο το χάρτινο έξυπνο εισιτήριο υπάρχει στην αγορά, καθώς η ηλεκτρονική κάρτα δεν μπορεί να τεθεί σε λειτουργία και ο λόγος είναι ότι ο ΟΑΣΑ δεν γνωρίζει τι στοιχεία θα χρησιμοποιήσει. Από τα τέλη Ιανουαρίου έχει ολοκληρωθεί η εγκατάσταση για τον εξοπλισμό του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στα λεωϕορεία, τα τρόλεϊ, τον ηλεκτρικό και το τραμ και εντός του μήνα προβλέπεται να εγκατασταθεί το σύνολο του εξοπλισμού και στο δίκτυο του μετρό. Ωστόσο άγνωστη παραμένει ακόμα η ακριβής ημερομηνία που θα τεθεί σε πιλοτική λειτουργία το σύνολο του συστήματος.

Στον Οργανισμό υπεραμύνονται για την αναγκαιότητά του και υποστηρίζουν ότι «δεν θα υπάρχει δυνατότητα συσχέτισης μετακίνησης με συγκεκριμένο ϕυσικό πρόσωπο αλλά και ταυτοποίησης, προασπίζοντας πλήρως τόσο την ιδιωτικότητα των χρηστών του ηλεκτρονικού εισιτηρίου όσο και το δικαίωμα του επιβατικού κοινού στην ανώνυμη μετακίνηση».

Tags
Back to top button