Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Ελληνική νεοφυής επιχείρηση στην γεφύρωση του χάσματος ΜμΕ που επιθυμούν προβολή στην αγορά της Κίνας

Δεδομένη πρέπει να θεωρείται η αύξηση του κινέζικου τουρισμού προς την Ευρώπη και την Ελλάδα κατ' επέκταση, όπως τονίζει o Γιώργος Παπαχρήστος διευθύνων σύμβουλος της νεοσύστατης πλατφόρμας διεπιχειρησιακού εμπορίου Toorbee, που φιλοδοξεί να γεφυρώσει το χάσμα μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων και προβληθούν στην αγορά της Κίνας.

Η πρώτη ελληνική Start-Up παροχής εξειδικευμένων B2B υπηρεσιών στο χώρο του τουρισμού, υπογραμμίζει ο Γιώργος Παπαχρήστος φιλοδοξεί να γίνει η «γέφυρα» μεταξύ μεγάλων online τουριστικών πρακτόρων της Κίνας και μικρών και μεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων της Ευρώπης συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.

Η εταιρία που τρέχει με ρυθμούς ανάπτυξης πάνω από 50% προσφέρει οπτικοακουστικές λύσεις στα μέλη της πλατφόρμας, ώστε με τον τρόπο αυτό να επικοινωνήσουν τις υπηρεσίες τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Όπως σημειώνει ο κ. Παπαχρήστος, η κινέζικη αγορά είναι ιδιαίτερα απαιτητική και δεν έχει καμία σχέση με τις παραδοσιακές. Για παράδειγμα ένας Κινέζος δεν μπορεί να αντιληφθεί πως γίνεται η παρασκευή ενός παραδοσιακού ελληνικού φαγητού σε έναν ελληνικό προορισμό, οπότε είναι χρήσιμο το οπτικοακουστικό υλικό ώστε να αντιληφθεί αυτή την υπηρεσία, αναφέρει ο κ. Παπαχρήστος.

Eνδεικτικό της δυναμικής του κινέζικου τουρισμού αποτυπώνεται και στην ταξιδιωτική δαπάνη του, που όπως τονίζεται ξεπερνάει τα 1.000 ευρώ την ημέρα και είναι μακράν στην κορυφή των τουριστών με τις υψηλές δαπάνες ανά ταξίδι. Η ελληνική Start-up βρίσκεται σε δεύτερο γύρο χρηματοδότησης, ενώ ήδη έχει προβεί σημαντικές συνεργασίες με ταξιδιωτικούς πράκτορες στην Κίνα.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Tags
Back to top button