Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Ελεύθερη η εισαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στην Τουρκία

 

Σύμφωνα με δημοσιεύματα του τοπικού Τύπου, οι αυξήσεις των τιμών που ξεκινούν εδώ και αρκετούς μήνες είναι τεχνητή, καθώς οι μάντρες μεταχειρισμένων επωφελήθηκαν από τα υφιστάμενα εμπόδια της αγοράς, όπως η πανδημία και η υποτίμηση της τουρκικής λίρας.

Αυτό οδήγησε στην ανάγκη να παρθούν διάφορα μέτρα, συμπεριλαμβανομένης της εισαγωγής μεταχειρισμένων αυτοκινήτων κάτω από μια συγκεκριμένη ηλικία. Τώρα, η κυβερνητική ατζέντα επικεντρώνεται σε επιπλέον μέτρα που θα δώσουν στην αγορά των μεταχειρισμένων μία σταθερότητα.

Πρόσφατα, η αρχή ανταγωνισμού της χώρας πραγματοποίησε ξαφνικούς ελέγχους σε πολλές εταιρείες μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένων και εταιρειών leasing , ερευνώντας τους λόγους για την αύξηση των τιμών. Ένας από αυτούς είναι τα προβλήματα που δημιούργησε στην αυτοκινητοβιομηχανία το «πάγωμα» των πωλήσεων νέων μοντέλων, το τελευταίο τρίμηνο του 2019, που επιδεινώθηκε εν μέσω της πανδημίας COVID-19.

Σε αυτό συνετέλεσε κυρίως η διακοπή της παραγωγής στα εργοστάσια, κυρίως το δίμηνο Μαρτίου-Απριλίου. Κατά τη διάρκεια της περιόδου ομαλοποίησης, η παραγωγή στα εργοστάσια ναι μεν ξανάρχισε, αλλά χωρίς να αλλάξει κάτι δραματικά, καθώς τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας επηρεάζουν και την πλήρη λειτουργία της γραμμής παραγωγής.

Έτσι, τα εργοστάσια αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην παράδοση των παραγγελιών, που ως αποτέλεσμα είναι η ζήτηση να εστιάζεται στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, με συνέπεια την τεχνητή αύξηση των τιμών τους, απόρροια της ανισορροπίας μεταξύ προσφοράς και ζήτησης. Είναι χαρακτηριστικό ότι αρκετοί ιδιοκτήτες νέων μοντέλων εκμεταλλεύθηκαν τις συνθήκες, πουλώντας μετά από μικρό χρονικό διάστημα το αυτοκίνητό τους σε τιμές μέχρι και 10.000 ευρώ παραπάνω από το ποσό που είχαν πληρώσει εξαρχής.


Πάντως, η αγορά του μεταχειρισμένου στην Τουρκία παρουσιάζει αυξητικές τάσεις. Τον Σεπτέμβριο του 2020 οι πωλήσεις αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά 10% σε σύγκριση με τον Αύγουστο, ενώ υπάρχει αύξηση 23% σε ετήσια βάση. Κατά τους πρώτους εννέα μήνες του τρέχοντος έτους, πωλήθηκαν 5,8 εκατομμύρια μονάδες και μέχρι το τέλος ο αριθμός θα ξεπεράσει τα 8 εκατομμύρια, ξεπερνώντας το ρεκόρ του 2019 με 7,6 εκατομμύρια μοντέλα.

Tags
Back to top button