Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ/ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Εκτοξεύτηκαν οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων στην Ελλάδα – Ποιος ο λόγος

Άνοδο 60% σημειώνουν οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων στην Ελληνική αγορά, η οποία το τελευταίο δεκαήμερο θυμίζει τις εποχές προ κρίσης.

Οι πωλήσεις σημειώνουν ήδη αύξηση πάνω από 50% αγγίζοντας το 60%, σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Μάλιστα οι πωλήσεις αυτές δε θεωρούνται κάποιο «πινακίδωμα» από εισαγωγικές εταιρείες λόγω των μέτρων του WLTP/RDE που θα ισχύσουν από το Σεπτέμβριο και που θα ανεβάσουν τις τιμές των αυτοκινήτων, αφού αυτές είναι μοιρασμένες σε εταιρικές (πιθανό «πινακίδωμα») και σε λιανικές πωλήσεις.

Η αγορά σχολιάζει ως φυσιολογική αυτή την αύξηση, τόσο λόγω της ανελαστικής ανάγκης (τα παλιά αυτοκίνητα χαλάνε, ζητάνε πολλά), όσο και της πολιτικής σταθερότητας που προέκυψε από τις πρόσφατες εκλογές.

Άλλωστε όπως έχουμε ξαναγράψει, στην Ελλάδα ένας από τους παράγοντες που παίζουν πρωταρχικό ρόλο στην απόφαση για την αγορά ενός αυτοκινήτου, πέρα φυσικά από το οικονομικό, είναι και το ψυχολογικό.

Για παράδειγμα το 2012 που ήταν η χειρότερη χρονιά της αγοράς αυτοκινήτου, πουλήθηκαν 52.000 καινούργια αυτοκίνητα, όταν στην ίδια πληθυσμιακά Πορτογαλία με τα σχεδόν ίδια μνημονιακά δεδομένα (και με χαμηλότερους μισθούς), η αγορά δεν έπεσε κάτω από τα 94.000…

Η εκτίμηση της αγοράς είναι ότι η άνοδος των πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων θα συνεχιστεί, ως αποτέλεσμα -εκτός των άλλων- και της αποδεδειγμένης και διαπιστωμένης πλέον από τον κόσμο, κακής ποιότητα των περισσοτέρων εισαγόμενων μεταχειρισμένων που έχουν μπει στη χώρα μας.

Η έντονη ανασφάλεια για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα, οδηγεί πολλούς υποψήφιους αγοραστές στη σίγουρη λύση ενός καινούργιου, με λίγα περισσότερα ευρώ, τα οποία φυσικά θα τα πάρει πίσω ο αγοραστής όταν επέλθει η ώρα να το βγάλει προς πώληση-αντικατάσταση…

Tags
Back to top button