Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

«Εκρηξη» των online πωλήσεων για χριστουγεννιάτικες αγορές στην Βρετανία

Οι πωλήσεις προϊόντων που σχετίζονται με το λιανεμπόριο στο Ηνωμένο Βασίλειο αυξήθηκαν τον Οκτώβριο για έκτο συνεχή μήνα, ενισχύοντας τη ζήτηση κυρίως σε είδη οικιακής χρήσης και πολυκαταστήματα.

Το γραφείο εθνικής στατιστικής αναφέρει πως σύμφωνα με τις εκθέσεις επιχειρήσεων η αύξηση αυτή οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στους καταναλωτές οι οποίοι ξεκίνησαν νωρίτερα τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους. Το γεγονός αυτό είναι αποτέλεσμα κυρίως της ανησυχίας των πολιτών σχετικά το lockdown αλλά και το κλείσιμο καταστημάτων.

Τον Οκτώβριο, και ενώ ειδικοί ανέμεναν μείωση της τάξεως του 0,3%, ο όγκος των αγαθών που πωλήθηκαν σε φυσικά και διαδικτυακά καταστήματα αυξήθηκε κατά 1,2% από τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύτηκαν την Παρασκευή.

Οι περισσότεροι τομείς λιανικής έχουν πλέον ανακάμψει φτάνοντας στα επίπεδα που βρίσκονταν πριν την έναρξη της πανδημίας, εκτός από τα είδη ένδυσης και τα καύσιμα. Οι διαδικτυακές αγορές, έχουν αυξηθεί σημαντικά κατά τη διάρκεια της πανδημίας, μάλιστα σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο αυξήθηκαν κατά 45%. 

Υπάρχουν όμως αρκετοί κίνδυνοι που σχετίζονται με τη ζήτηση των καταναλωτών. Η αισιοδοξία των νοικοκυριών φαίνεται να παραμένει συγκρατημένη πριν από την περίοδο των διακοπών – την πιο σημαντική περίοδο για τους καταστηματάρχες, σύμφωνα με μια ξεχωριστή έκθεση της GfK η οποία δημοσιεύτηκε την Παρασκευή.

Νωρίτερα αυτό το μήνα, η αλυσίδα παντοπωλείων J Sainsbury Plc δήλωσε ότι κλείνει 420 καταστήματα και ξεκινά να εφαρμόζει ένα σχέδιο αναδιάρθρωσης θέσεων εργασίας για την επίτευξη της κερδοφορίας.

Η Τράπεζα της Αγγλίας προσπάθησε να αυξήσει τα κίνητρα αυτόν τον μήνα εν αναμονή της ύφεσης του τέταρτου τριμήνου. Οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής δήλωσαν ότι το μέλλον είναι ιδιαίτερα αβέβαιο τόσο λόγω της πανδημίας όσο και της αποχώρησης  Ηνωμένου Βασιλείου από την ενιαία αγορά της Ευρωπαϊκής Ένωσης την 1η Ιανουαρίου.

Tags
Back to top button