Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

«Εισβολή» του ελληνικού κρασιού στην Ιαπωνία

Ολοκληρώθηκαν οι δράσεις του τρίτου κύκλου προβολής του ελληνικού κρασιού στην Ιαπωνία από τον Οργανισμό Enterprise Greece, ενώ το πρόγραμμα θα συνεχιστεί και το 2018 προς την κατεύθυνση της αύξησης αναγνωρισιμότητας των ελληνικών ετικετών και την επίτευξη στόχου εξαγωγών ενός εκατομμυρίου ευρώ μέχρι το τέλος του 2018.

Το ολοκληρωμένο πρόγραμμα ξεκίνησε το 2015 και περιελάμβανε σειρά εστιασμένων δράσεων όπως καταχωρήσεις και άρθρα στον κλαδικό τύπο, οργανωμένες επισκέψεις ιαπωνικών ΜΜΕ, προκειμένου να γνωρίσουν τον ελληνικό αμπελώνα και πρόσκληση εισαγωγέων στην έκθεση «Οινόραμα» στην Αθήνα, για επιχειρηματικές συναντήσεις με Έλληνες οινοποιούς.

Στο Τόκυο και στην Οσάκα διοργανώθηκαν ειδικές γευσιγνωσίες και εκπαιδευτικά σεμινάρια για τους επαγγελματίες του οινικού χώρου και της μαζικής εστίασης, καθώς και θεματικά master class σεμινάρια από τον Κωνσταντίνο Λαζαράκη MW, ενώ για τους οινόφιλους καταναλωτές διοργανώθηκαν σε Τόκυο και Κιότο γαστρονομικές βραδιές με ελληνικό κρασί. Ταυτόχρονα, η Ελλάδα συμμετείχε για πρώτη φορά στην έκθεση κρασιού Vinexpo Tokyo με ένα εντυπωσιακό περίπτερο που τράβηξε την προσοχή των επισκεπτών με τη μεγάλη ποικιλία κρασιών και την υψηλή ποιότητά τους.

Όλο το πρόγραμμα υποστηρίχτηκε από την πρεσβεία της Ελλάδας στο Τόκυο και από εξειδικευμένες εταιρείες δημοσίων σχέσεων στην Ιαπωνία και στην Ελλάδα.

Ο αριθμός των ιαπωνικών εταιρειών που εισάγουν ελληνικά κρασιά αυξήθηκε από 3 το 2013 σε 8 το 2016, ενώ το ύψος των εξαγωγών φθάνει τις 482 χιλ. ευρώ το 2016 (από 158 χιλ. ευρώ το 2013), ενώ το α' τετράμηνο 2017 η αύξηση που επιτεύχθη έφτασε  το 66%, στοιχείο που επιτρέπει να περιμένουμε το 2018 οι εξαγωγές να ξεπεράσουν το 1 εκατ. ευρώ.

Το σημαντικότερο είναι ότι το ελληνικό κρασί που εξάγεται στη Ιαπωνία είναι κυρίως μεσαίας και ανώτερης κατηγορίας.

Τέλος, σημειώνεται ότι οι δράσεις προβολής του κρασιού στην Ιαπωνία χρηματοδοτούνται από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, στο πλαίσιο της Κοινής Οργάνωσης Αγοράς οίνου και από τον Enterprise Greece. 

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Tags
Back to top button