Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Έφτασε το πρώτο ηλεκτρικό ταξί στην Ελλάδα

Σιγά σιγά στους δρόμους της χώρας μας, λόγω και της μεγάλης επιδότησης που συνοδεύει την αγορά τους, κυκλοφορούν όλο και πιο πολλά αμιγώς ηλεκτρικά ταξί, σύμφωνα με το 

Όπως αυτό το bZ4x που είναι το πρώτο BEV ταξί της Toyota που κινείται στην Αθήνα.

Η λογική λέει πως πρόκειται για την έκδοση του ηλεκτρικού SUV της Toyota με τον έναν ηλεκτροκινητήρα. Ο οποίος αποδίδει 201 ίππους και συνδυάζεται με μπαταρία 71,4 kWh. Η οποία εξασφαλίζει με βάση του πρότυπο WLTP αυτονομία 443 χιλιομέτρων, η οποία ενδεχομένως επαρκεί για δύο βάρδιες οδηγών.

Όσο για τη φόρτισή της σε ταχυφορτιστή DC των 150 kW διαρκεί μόλις 30 λεπτά προκειμένου το ενεργειακό της περιεχόμενο να πάει από το 10 στο 80%.

Όσο για τους χώρους, που πάντα παίζουν ρόλο σε ένα ταξί ενδεικτικά είναι τα 452 λίτρα του πορτμπαγκάζ του Toyota bZ4x.

Σημειώστε, πως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, με την επιδότηση – μαμούθ που έχει ξεκινήσει ήδη, το αγοράζει ένας επαγγελματίας, από τα περίπου 50.000 ευρώ της λιανικής, τελικά, στα περίπου 14.000 ευρώ. Σημειώστε πως ο αγοραστής θα πληρώσει όλο το ποσό και θα πάρει την επιδότηση, ενώ στο βάθος της 4ετίας αποσβένει και όλο το ΦΠΑ.

Παράλληλα  το κόστος του αυτοκινήτου, με τα σημερινά δεδομένα, αποσβένεται σε μόλις πέντε χρόνια, με μία μέση κυκλοφορία του αυτοκινήτου στα 45.000 χιλιόμετρα το χρόνο, που είναι ο μέσος χιλιομετρικός όρος που κάνει ένας οδηγός ταξί στην Αττική.

Εκτός από το bZ4x, έχουμε δει στην Ελλάδα και (κάντε κλικ για περισσότερα)  TESLA TAXI , BMW IX1, Hyundai Ioniq5 ,  Skoda Enyaq και KIA EV6. Και έπεται συνέχεια με την επιδότηση – μαμούθ που τρέχει…

Tags
Back to top button