Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΙΣΤΟΡΙΑ

Έφτασε στο δρόμο στη Γλυφάδα: Η συντριβή του αεροπλάνου που έκρυβε στα «σπλάχνα» του το πιο επικίνδυνο φορτίο

Kάθε αεροπορικό δυστύχημα αποτελεί γεγονός που σοκάρει, ιδιαίτερα όταν έχει ως αποτέλεσμα την απώλεια ανθρώπινων ζωών.

Στην περίπτωση της πτήσης SR 316 της Swissair το σοκ ήταν ακόμη μεγαλύτερο όταν έγινε γνωστό το φορτίο του.

Το ημερολόγιο έγραφε 7 Οκτωβρίου 1979 και το αεροπλάνο τύπου DC-8 των ελβετικών αερογραμμών ετοιμαζόταν να προσγειωθεί στο παροπλισμένο σήμερα αεροδρόμιο του Ελληνικού. Η πτήση από την Γενεύη με προορισμό την Αθήνα δεν είχε συναντήσει το παραμικρό πρόβλημα. Το μόνο που απέμενε ήταν να αγγίξει το έδαφος και να ακινητοποιηθεί.

Ο κυβερνήτης Φραντς Σμουτς και ο συγκυβερνήτης Μάρτιν Ντίρινγκερ –φαινομενικά- ακολούθησαν τις τυπικές διαδικασίες προσγείωσης, χρησιμοποιώντας τον διάδρομο 15 L. Όμως ελάχιστα δευτερόλεπτα αργότερα ήρθε η τραγωδία.

Από λανθασμένους υπολογισμούς το αεροσκάφος δεν σταμάτησε στο προβλεπόμενο σημείο, έφτασε στο τέλος του διαδρόμου και βγήκε σε παρακείμενο δρόμο, όπου από την σφοδρότητα της σύγκρουσης διαχωρίστηκε η ουρά και το μέρος της αριστεράς πλευράς της ακάτου.

ΠΗΓΗ:

 

Tags
Back to top button