Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Βαρύτατο πρόστιμο προς τo Facebook

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή τιμώρησε σήμερα με πρόστιμο 110 εκατομμυρίων ευρώ το μέσο κοινωνικής δικτύωσης Facebook επειδή η αμερικανική εταιρία παρείχε ανακριβείς πληροφορίες στη διάρκεια της έρευνας που αφορούσε την εξαγορά της εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα WhatsApp.

«Η σημερινή απόφαση στέλνει ένα ισχυρό σήμα στις επιχειρήσεις, δείχοντας ότι οφείλουν να τηρούν όλες τις πλευρές του κανονισμού της ΕΕ για τις συγκεντρώσεις, περιλαμβανομένης της υποχρέωσης να παρέχουν ακριβείς πληροφορίες», ανέφερε σε ανακοίνωσή της η αρμόδια για τον Ανταγωνισμό Επίτροπος Μαργκρέτε Βεστάγκερ.

Στις 3 Οκτωβρίου 2014, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, θεματοφύλακας του ανταγωνισμού στην Ευρώπη, είχε δώσει το πράσινο φως για την τελική απόκτηση, έναντι 22 δισεκατομμυρίων δολαρίων, της WhatsApp από το Facebook. Η σημερινή απόφαση δεν αλλάζει σε τίποτε το πράσινο φως που έχει δοθεί για την εξαγορά, διευκρίνισε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Τo Facebook αντέδρασε αμέσως στην ανακοίνωση: «Ενεργήσαμε με καλή πίστη από τις πρώτες συναντήσεις μας με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και επιδιώξαμε κάθε φορά να παράσχουμε ακριβείς πληροφορίες». «Το λάθος που κάναμε στα έγγραφα που δώσαμε το 2014 δεν ήταν σκόπιμο και η Επιτροπή επιβεβαίωσε πως αυτό δεν είχε επίδραση στο αποτέλεσμα της εξέτασης της συγχώνευσης», δήλωσε εκπρόσωπος του Facebook, ο Άλεντ Ουίλιαμς, στο Γαλλικό Πρακτορείο. «Η σημερινή ανακοίνωση κλείνει την υπόθεση», πρόσθεσε.

Το Facebook είχε διαβεβαιώσει στη διάρκεια της έρευνας που διεξήγαγαν οι Βρυξέλλες το 2014 για την εξαγορά της WhatsApp «πως δεν ήταν σε θέση να συνδέσει αυτόματα και με αξιόπιστο τρόπο τους λογαριασμούς του χρήστη των δύο εταιριών», μια πληροφορία την οποία η Επιτροπή εξηγεί πως είχε «λάβει υπόψη» προκειμένου να δώσει την έγκρισή της στην επιχείρηση.

Όμως, τον Αύγουστο του 2016, η καλιφορνέζικη επιχείρηση τροποποίησε την πολιτική εμπιστευτικότητας της WhatsApp, με αποτέλεσμα τα δεδομένα που είχαν συλλεχθεί με αυτή την εφαρμογή να χρησιμοποιηθούν για να προταθεί μια διαφήμιση για άλλες εφαρμογές του ομίλου όπως το Facebook ή το Instagram.

Η Επιτροπή ξεκίνησε από τον Σεπτέμβριο συζητήσεις με το Facebook, που σταμάτησε προσωρινά, τον Νοέμβριο, το μοίρασμα των πληροφοριών με τη WhatsApp στην Ευρώπη. Το μοίρασμα των δεδομένων με τη WhatsApp κόστισε στο Facebook πολλές επικρίσεις στην Ευρώπη, κυρίως από την G29, που συνενώνει τις εθνικές αρχές προστασίας δεδομένων διαφορετικών κρατών μελών της ΕΕ.

Η εξαγορά της WhatsApp αμφισβητήθηκε έτσι εκείνη την εποχή από τις ομάδες υπεράσπισης της ιδιωτικής ζωής, που εξέφραζαν φόβους για κακή χρήση των προσωπικών δεδομένων των χρηστών. Προχθές Τρίτη, γαλλική υπηρεσία προστασίας δεδομένων επέβαλε πρόστιμο 150.000 ευρώ στο Facebook επειδή δεν απέτρεψε την πρόσβαση διαφημιστών σε δεδομένα των χρηστών του.

Την περασμένη εβδομάδα οι ιταλικές αντιμονοπωλιακές αρχές επέβαλαν πρόστιμο τριών εκατομμυρίων ευρώ στη WhatsApp, επειδή φέρεται να υποχρέωνε τους χρήστες να συμφωνούν να μοιράζονται τα προσωπικά δεδομένα τους με το Facebook.

Tags
Back to top button