Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δύο δισεκατομμύρια άνθρωποι – το ένα τέταρτο της Γης – έχουν πλέον Facebook!

Οι ενεργοί μηνιαίοι χρήστες του Facebook έφθασαν τα 1,94 δισεκατομμύρια στις αρχές Απριλίου, δηλαδή περίπου το ένα τέταρτο του παγκόσμιου πληθυσμού, ενώ όσοι το χρησιμοποιούν σε καθημερινή βάση, είναι πια σχεδόν 1,3 δισεκατομμύρια.

Ο αριθμός των μηνιαίων χρηστών εμφανίζει αύξηση 17% σε σχέση με πριν ένα χρόνο. Οι περισσότεροι νέοι χρήστες του δικτύου προέρχονται από περιοχές του πλανήτη εκτός Ευρώπης και ΗΠΑ.

Παράλληλα, κατά το πρώτο τρίμηνο του 2017, τα κέρδη του Facebook έφθασαν τα 3,06 δισεκατομμύρια δολάρια, κατά 77% αυξημένα σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2016, σύμφωνα με το BBC και τα πρακτορεία Ρόιτερς και Γαλλικό.

Σχεδόν όλα τα έσοδα του Facebook (8,03 δισ. δολάρια, αυξημένα κατά 49% έναντι του πρώτου τριμήνου του 2016) προήλθαν από τη διαφήμιση τρίτων, η οποία έφθασε τα 7,9 δισεκατομμύρια δολάρια στο πρώτο φετινό τρίμηνο (αύξηση 51% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο).

Όμως τα διαφημιστικά έσοδα φαίνεται να πλησιάζουν μια «οροφή», πέρα από την οποία θα είναι δύσκολη η περαιτέρω αύξησή τους. Γι’ αυτό, το δίκτυο προσπαθεί να «γεννήσει» έσοδα από άλλα προϊόντα του (Video, Instagram, Whatsapp, Messenger, εικονική πραγματικότητα κ.α.).

Παρά τα ανοδικά στοιχεία του πρώτου τριμήνου του 2017, οι μετοχές του Facebook, οι οποίες την Τρίτη είχαν κλείσει στο επίπεδο ρεκόρ των 153,60 δολαρίων ανά μετοχή, κινήθηκαν στη συνέχεια καθοδικά, ακριβώς λόγω των ανησυχιών ορισμένων επενδυτών για τα μελλοντικά κέρδη του.

Tags
Back to top button