Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Δούκας: «Χαμένα 500.000 δρομολόγια λεωφορείων το 2024»

Δεν υπάρχει (εύκολη) λύση στο κυκλοφοριακό, υπάρχει λύση για την κινητικότητα» ανέφερε ο Χάρης Δούκας στην εκδήλωση του ΠΑΣΟΚ για το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Αττικής.

Από την εκδήλωση με τίτλο: «Το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Αττικής: Διάλογος και μέτρα για την άμεση αντιμετώπισή του», που συνδιοργάνωσαν το ΠΑΣΟΚ και η Δημοκρατική Συμπαράταξη Μηχανικών σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας, ο δήμαρχος της πόλης σημείωσε ότι «έχει πολύ μεγάλη σημασία να αναδείξουμε προτάσεις και δράσεις που δεν θα αφορούν μία από τα ίδια, κι άλλους νέους δρόμους κι άλλους τέτοιους σχεδιασμούς, αλλά διαφορετικές προσεγγίσεις. Πρέπει να αλλάξουμε υπόδειγμα».

Δούκας: Θετική η πρόταση Κυρανάκη για τα βαρέα οχήματα στον Κηφισό, αλλά όχι αρκετή

Σε αυτό το πλαίσιο ανέφερε ότι το 2025 οι συζητήσεις που λένε για δακτύλιο δεν προσφέρουν και πολλά, «ούτε και θα λύσουν πολλά προβλήματα διατυπώσεις που έπεσαν στο τραπέζι όπως είπε και ο κ. Κυρανάκης πριν από λίγες μέρες ότι η απαγόρευση της κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων στον Κηφισό 7:00-10:00 θα μπορέσει να δημιουργήσει μεγάλη ανακούφιση». «Θετικό, αλλά ανακούφιση μεγάλη δεν θα δημιουργήσει», σχολίασε.

Πρόσθεσε ότι δεν θέλει να μηδενίζει και πως «έχουν γίνει κάποιες προσπάθειες, όπως ο εκσυγχρονισμός και η πολύ μικρή αύξηση του στόλου των λεωφορείων και η περίφημη γραμμή 4 του μετρό που πάει όμως πάρα πολύ αργά».

Προς επίρρωση της θέσης του για αλλαγή υποδείγματος ανέφερε ορισμένα στοιχεία. Είπε ότι το 2024 χάθηκαν περίπου 500.000 δρομολόγια λεωφορείων γιατί δεν υπήρχαν οδηγοί. Πρόσθεσε ότι είναι μονίμως γεμάτο το μετρό, με συρμό ανά 6 λεπτά μέσο όρο και πως, κατά τους ειδικούς, αν γίνει 3 λεπτά θα αποτυπωνόταν αυτό σα να είχαμε μία επιπλέον λεωφόρο 110 χλμ στην Αττική, απορροφώντας αντίστοιχες μετακινήσεις.

Ο Δούκας τόνισε μεταξύ άλλων ότι πρέπει να προχωρήσουν άμεσα στην Αθήνα η Δημοτική συγκοινωνία, κάνοντας αναφορά στο σχετικό σχέδιο που έχει καταθέτει στον ΟΑΣΑ, το άνοιγμα της Βασιλίσσης Όλγας, ενιαίο κέντρο ελέγχου κυκλοφορίας, δημιουργία περισσότερων θέσεων πάρκινγκ. Είπε ότι το αμέσως επόμενο διάστημα, σε δυο-τρεις εβδομάδες, «ανακοινώνουμε το νέο πάρκινγκ στην Κοτζιά, περίπου 500 νέες θέσεις και αμέσως μετά έχουμε βρει άλλες δύο δυνατότητες για να τις αναδείξουμε κι αυτές και να της παρουσιάσουμε το 2026».

Tags
Back to top button