Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

Δείτε πότε μια αεροπορική εταιρεία δεν υποχρεούται να αποζημιώσει επιβάτη

Το Δικαστήριο της ΕΕ, έκρινε σήμερα Πέμπτη 11 Ιουνίου, πως μια αεροπορική εταιρεία δεν υποχρεούται να αποζημιώσει έναν επιβάτη, που καθυστέρησε η πτήση του εξαιτίας της “συμπεριφοράς που προκαλεί αναστάτωση” ενός άλλου επιβάτη της.

Ο αερομεταφορέας οφείλει ωστόσο “να εξασφαλίσει την μεταφορά με άλλες πτήσεις (…) το ταχύτερο δυνατό” του επιβάτη που καθυστέρησε.

Στην δικαιοσύνη της ΕΕ προσέφυγε πορτογαλικό δικαστήριο έπειτα από περιστατικό που σημειώθηκε τον Αύγουστο του 2017 σε πτήση της αεροπορικής εταιρείας TAP που αναχωρούσε από Λισαβόνα με προορισμό την Φορταλέζα στη Βραζιλία.

Το αεροπλάνο αναγκάστηκε λίγο μετά την αποχώρησή του να κάνει μια παράκαμψη προς την Λας Πάλμας (Ισπανία) για να αποβιβάσει “έναν ταραξία επιβάτη, ο οποίος δάγκωσε έναν άλλον επιβάτη και επιτέθηκε σε πολλούς επιβάτες, όπως και στο πλήρωμα του θαλάμου επιβατών, το οποίο προσπάθησε να τον ηρεμήσει”, ανέφερε σήμερα το δικαστήριο που έχει την έδρα του στο Λουξεμβούργο.

Η παράκαμψη αυτή προκάλεσε καθυστέρηση σε άλλη πτήση που θα έκανε το ίδιο αεροπλάνο όταν θα αναχωρούσε από την Φορταλέζα και ένας επιβάτης προσέφυγε στη δικαιοσύνη ζητώντας αποζημίωση.

Για το Δικαστήριο της ΕΕ η συμπεριφορά του παράφρονα επιβάτη “μπορεί να αποτελεί ‘έκτακτη περίσταση’ που μπορεί να απαλλάσσει τον αερομεταφορέα από την υποχρέωσή του να καταβάλει αποζημίωση”.

“Μια συμπεριφορά αυτού του είδους βρίσκεται κατ’αρχήν πέραν των δυνατοτήτων ελέγχου” του αερομεταφορέα, υπογράμμισε το δικαστήριο.

Tags
Back to top button