Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ/ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Δυσοίωνες προβλέψεις για 1.000 λουκέτα στα παντοπωλεία

Σε εκτιμήσεις ότι θα δούμε άμεσα περί τα 1.000 λουκέτα σε μικρά παντοπωλεία σε όλη τη χώρα προχωρούν ειδικοί του κλάδου τροφίμων μετά την πρόσφατη δημοσίευση μελέτης του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΑΚ) , που δείχνει μείωση της δαπάνης.

Ήδη ο κλάδος των σούπερ μάρκετ παρουσιάζει συρρίκνωση των πωλήσεων στον κλάδο των τροφίμων λόγω της μείωσης του διαθέσιμου εισοδήματος των καταναλωτών, αναφέρει το ρεπορτάζ του Πρώτου Θέματος. Αντίστοιχη τάση συρρίκνωσης παρουσιάζουν και τα παντοπωλεία που υπολογίζεται ότι στην τριετία ενδέχεται να κοστίσει σε 1.000 λουκέτα- ίσως και περισσότερα- σε καταστήματα του είδους.

Σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ η συρρίκνωση του εισοδήματος και η αξιοποίηση των προσφορών και εκπτώσεων οδήγησαν σε μείωση των δαπανών από το 2009 έως το 2016. Το πρόβλημα είναι πιο έντονα στις αγορές κρέατος, πουλερικών και οσπρίων.

Η δαπάνη των νοικοκυριών για είδη παντοπωλείου έχει μειωθεί κατά 21,7% την οκταετία 2009-2016, με τη δαπάνη για τρόφιμα να έχει συρρικνωθεί κατά 18,6%.

Οι 9 στους 10 εξοικονομούν χρήματα μέσω προσφορών, ενώ 7 στους 10 έχουν περικόψει τουλάχιστον 5% της αξίας των αγορών τους.

Tags
Back to top button