Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Δυναμική προβολή της Ελλάδας στην Κίνα μέσω ΕΟΤ

Σημαντική προβολή στην κινεζική αγορά είχε η Ελλάδα από τη συμμετοχή της Υπηρεσίας ΕΟΤ Κίνας στη διαδικτυακή καμπάνια #Thinkingofyou, που διοργάνωσε τον Ιούνιο και τον Ιούλιο η κινεζική εταιρεία Dragon Trail Interactive. Η καμπάνια πραγματοποιήθηκε στα δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης Wechat και Weibo, με τον επίσημο λογαριασμό της στο Weibo να έχει έως τώρα 11.645.000 views και περισσότερα από 10.000 discussions.

Η ελληνική συμμετοχή υλοποιήθηκε χωρίς κόστος και περιλάμβανε την παροχή βίντεο με ποικίλα θέματα (Αθήνα, γαστρονομία, πολιτισμός, φύση κ.ά.) και φωτογραφιών από διάφορα ελληνικά τοπία, καθώς και την αναπαραγωγή (re-post) των σχολίων των χρηστών από τα social media της Υπηρεσίας ΕΟΤ Κίνας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Αφορμή για την πραγματοποίησή της καμπάνιας αποτέλεσε η πανδημία της Covid-19 και κεντρικός άξονάς της ήταν το στοιχείο της «ονειροπόλησης» (#Thinkingofyou) με την ταυτόχρονη πρόσκληση προς το κινεζικό κοινό να παραμείνει σε επαφή με τους δημοφιλείς ταξιδιωτικούς προορισμούς.

Η εταιρεία Dragon Trail Interactive εξειδικεύεται στον τομέα των travel digital solutions (δημιουργία ιστοσελίδων, διαχείριση social media κ.λπ.), καθώς και στον σχεδιασμό και ανάπτυξη δράσεων προβολής και δημοσίων σχέσεων για εθνικούς φορείς τουρισμού, ξενοδοχεία και άλλες τουριστικές επιχειρήσεις.

Εξάλλου, η Υπηρεσία ΕΟΤ Κίνας θα συμμετάσχει τον Αύγουστο σε δύο webinars για την παρουσίαση της Ελλάδας στην σημαντική αυτή αγορά. Συγκεκριμένα, στις 6 Αυγούστου θα πραγματοποιηθεί επιμόρφωση των στελεχών πωλήσεων της περιοχής της Ασίας (Κίνα, Ταϊλάνδη, Μαλαισία, Ινδονησία, Σιγκαπούρη, Βιετνάμ) του πρακτορείου «Rida International Travel & Tourism», ενώ στις 8 Αυγούστου διοργανώνεται από τις ταξιδιωτικές εταιρείες «GoEuGo» και «GEG Travel» διαδικτυακή ημερίδα κατάρτισης (online training) εργαζομένων σε κινεζικά ταξιδιωτικά πρακτορεία και γραφεία για τις χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, όπου η Ελλάδα θα έχει ξεχωριστή ενότητα.

Tags
Back to top button