Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

«Διαγράφει» το Facebook η μεγαλύτερη Ιταλική τράπεζα σε διαμαρτυρία για τις «ανήθικες» μεθόδους του

Η UniCredit σταματά να χρησιμοποιεί το Facebook για διαφήμιση, ισχυριζόμενη πως η πλατφόρμα λειτουργεί με «ανήθικες» μεθόδους, μια κίνηση που πολλοί άλλοι κολοσσοί απειλούν να μιμηθούν.

Ο CEO της μεγαλύτερης ιταλικής τράπεζας, Ζαν-Πιερ Μουστιέρ δήλωσε πως ο χρηματοπιστωτικός Όμιλος τερματίζει όλες τις επιχειρηματικές σχέσεις του με τη Facebook, καθώς η τράπεζα κρίνει πως ο διαδικτυακός γίγαντας δε δρα σωστά.

Ο Μουστιέρ αναφέρθηκε συγκεκριμένα στο μάρκετιγκ και διαφημιστικές καμπάνιες, όπως δήλωσε εκπρόσωπος της UniCredit. Η τράπεζα έχει αυτή τη στιγμή πληθώρα λογαριασμών - τους οποίους και ενημερώνει τακτικά.

Εκπρόσωπος της Facebook αρνήθηκε να σχολιάσει.

Η Facebook, μαζί με άλλες τεχνολογικές εταιρείες συμπεριλαμβανομένων των Alphabet (Google) και Twitter έχουν δεχτεί πολλάκις «πυρά» καθώς δεν ελέγχουν επαρκώς το που στοχεύονται οι διαφημίσεις. Όμως λίγες εταιρείες έχουν πραγματικά σταματήσει τις διαφημίσεις στο Facebook. Η Unilever και η Sonos πάντως είχαν απειλήσει πως θα αποσύρουν τις διαφημίσεις τους από διαδικτυακές πλατφόρμες.

Η Commerzbank είχε παύσει τις διαφημίσεις στο Facebook το Μάρτιο, μόνο για να τις συνεχίσει ξανά ένα μήνα αργότερα, καθώς την ικανοποίησαν οι συζητήσεις με τον τεχνολογικό κολοσσό.

Στα τέλη Ιουλίου οι μετοχές της Facebook βούτηξαν πάνω από 20% καθώς τα αποτέλεσμα β' τριμήνου έδειξαν τα πρώτα σημάδια αποδέσμευσης χρηστών εν μέσω σκανδάλων για τα προσωπικά δεδομένα.

Tags
Back to top button