Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Δεν αμφισβητεί κανείς πόσο σημαντικά είναι τα αρχαία στο Μετρό Θεσσαλονίκης

Σύσκεψη της υπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού, Λίνας Μενδώνη, με τον γ.γ. Υποδομών, Γιώργο Καραγιάννη, και τον διευθύνοντα σύμβουλο της Αττικό Μετρό, Νίκο Κουρέτα, παρουσία του γ.γ. Πολιτισμού, Γιώργου Διδασκάλου, πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ΥΠΠΟΑ. Σύμφωνα με δηλώσεις της κ. Μενδώνη που ακολούθησαν, η σύσκεψη έγινε «προκειμένου να οργανώσουμε τα επόμενα βήματα ώστε να επιταχυνθούν οι διαδικασίες για την ολοκλήρωση του Μετρό Θεσσαλονίκης και την επίσκεψή μας στη Θεσσαλονίκη, από κοινού, την επόμενη εβδομάδα».

Περιοδεία της υπ. Πολιτισμού Λίνας Μενδώνη στην Κρήτη

«Από την πρώτη στιγμή έναρξης του έργου, κύριο μέλημά μας για το σύνολο των αρχαιοτήτων που έχουν αποκαλυφθεί στο Μετρό Θεσσαλονίκης είναι η προστασία, η ανάδειξη και η απόδοσή τους στους Θεσσαλονικείς και στην πόλη. Τα αρχαία στον Σταθμό Βενιζέλου δεν αμφισβητήθηκε ποτέ και από κανέναν ότι είναι ιδιαίτερα σημαντικά για την ιστορία της πόλης», σημείωσε η κ. Μενδώνη, προσθέτοντας ότι «η λύση την οποία επέλεξε το Υπουργείο Πολιτισμού μετά από τη γνωμοδότηση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου είναι αυτή η οποία δικαιώθηκε από το Συμβούλιο της Επικρατείας. Και δικαιώθηκε διότι το ΣτΕ έκρινε ότι το ΚΑΣ και οι υπηρεσίες του ΥΠΠΟΑ εφάρμοσαν απολύτως το άρθρο 24 του Συντάγματος, την αρχαιολογική νομοθεσία, τον νόμο 3028 του 2002 και τις διεθνείς συμβάσεις της Γρανάδα, της Βαλέτα και της UNESCO».

«Από την πρώτη στιγμή ο στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε στη Θεσσαλονίκη σταθμούς υψηλής αισθητικής με απόλυτο σεβασμό στα αρχαιολογικά ευρήματα. Ο στόχος και αρχαία και μετρό είναι πλέον ρεαλιστικός και υλοποιήσιμος, ο στόχος της υλοποίησης του έργου εντός των χρονοδιαγραμμάτων είναι πλέον μια πραγματικότητα», επισήμανε η κ. Μενδώνη, καταλήγοντας ότι «αυτό το οποίο μας ενδιαφέρει είναι η προστασία, η ανάδειξη, η απόδοση δια της επανατοποθέτησης των αρχαιοτήτων, τόσο στον σταθμό Βενιζέλου όσο και σε όλους τους άλλους σταθμούς όπου υπάρχουν αποφάσεις των υπουργών Πολιτισμού που οδηγούν σε τέτοιου είδους αντιμετώπιση».

Θεσσαλονίκη: Χαμηλό το ιϊκό φορτίο - Αισιόδοξοι οι λοιμοξιολόγοι

«Σήμερα είναι μια μέρα πολύ σημαντική και ουσιαστική. Κρίθηκε ουσιαστικά στο ΣτΕ, στο ανώτατο δυνατό επίπεδο, το θέμα των αρχαιολογικών ευρημάτων στον σταθμό Βενιζέλου. Αυτό αποτελεί μια δικαίωση για το Υπουργείο Πολιτισμού, μια δικαίωση για τον ίδιο τον πρωθυπουργό», δήλωσε από την πλευρά του ο κ. Καραγιάννης, τονίζοντας ότι «εμείς αυτό που μπορούμε να σας πούμε ως Υπουργείο Υποδομών είναι πως θα κάνουμε ό,τι κρίνεται απαραίτητο ώστε να παραδώσουμε όσο πιο γρήγορα γίνεται ένα σύγχρονο μετρό στη Θεσσαλονίκη, ένα μετρό που θα είναι άκρως λειτουργικό και ένα μετρό που θα είμαστε υπερήφανοι σε όλη την Ευρώπη γιατί θα συνδυάζει και μετρό και αρχαία».

Tags
Back to top button