Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

ΔΕΗ: Δείτε τι ισχύει για τους λογαριασμούς «έναντι» - Να πως θα χρεωθείτε αν δεν γίνει η καταμέτρηση στο 4μηνο

Η Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού (ΔΕΗ), εξέδωσε ένα χρήσιμο οδηγό στον οποίο απαντά σε βασικές ερωτήσεις σχετικά με τους λογαριασμούς του ρεύματος. 

Αναλυτικά:

1. Πώς θα χρεωθείτε αν δεν γίνει η καταμέτρηση στο 4μηνο;

Καταρχήν στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχει επιπλέον επιβάρυνσή σας.

Όταν ο ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟΣ λογαριασμός σας αφορά κατανάλωση χρονικού διαστήματος διαφορετικού του τετραμήνου (120 ημέρες), λόγω μη λήψης ένδειξης την προγραμματισμένη ημερομηνία καταμέτρησης, τότε οι κλίμακες κατανάλωσης που ορίζει ο τιμοκατάλογος της ΔΕΗ και το ποσό του παγίου μεταβάλλονται αναλογικά.

Παράδειγμα:

Όταν ληφθεί η ένδειξη του μετρητή στην επόμενη προγραμματισμένη καταμέτρηση, δηλαδή στο 8μηνο, θα εκδοθεί ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟΣ λογαριασμός για κατανάλωση οκταμήνου (240 ημέρες) στον οποίο γίνεται διπλασιασμός των κιλοβατωρών (kWh) για κάθε κλίμακα κατανάλωσης που αντιστοιχεί στο τετράμηνο, σαν να είχαν εκδοθεί δύο επιμέρους ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟΙ λογαριασμοί.

Δηλαδή, αν στις 240 ημέρες καταναλωθούν 2.500 kWh, τότε το σύνολο των κιλοβατωρών (kWh) θα τιμολογηθούν με τις τιμές της κλίμακας 0-2000 kWh και όχι με τις τιμές τις κλίμακας > 2000 kWh, σαν να είχαν εκδοθεί 2 τετραμηνιαίοι Εκκαθαριστικοί λογαριασμοί, στους οποίους καταναλώθηκαν 1250kWh (1250*2=2500kWh).

2. Τι πρέπει να κάνετε αν ο ΕΝΑΝΤΙ λογαριασμός που λάβατε είναι υψηλότερος απ’ ότι συνήθως;

Ο υπολογισμός του ΕΝΑΝΤΙ λογαριασμού γίνεται με βάση ιστορικά στοιχεία του πελάτη, όπως καταναλώσεις αντίστοιχης χρονικής περιόδου προηγούμενου έτους κτλ, έτσι ώστε να ανταποκρίνεται με τη μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια στις πραγματικές καταναλώσεις του.

Περιπτώσεις όμως τυχόν απότομων μεταβολών για κάποιους λόγους στις καταναλωτικές συνήθειες ενός πελάτη κατά την υπό έκδοση του ΕΝΑΝΤΙ λογαριασμού χρονική περίοδο δεν είναι δυνατόν να προβλεφθούν.

Εφόσον ο λογαριασμός εκδίδεται στο όνομά σας, σε περιπτώσεις βάσιμης αμφισβήτησης του ποσού του ΕΝΑΝΤΙ λογαριασμού, πριν τη λήξη προθεσμίας πληρωμής του, μπορείτε να ζητήσετε τη διόρθωσή του απευθυνόμενος στο αρμόδιο Κατάστημα που ανήκει το ακίνητό δίνοντας την ένδειξη του μετρητή σας (στοιχεία του αρμόδιου Καταστήματος θα βρείτε στην πρώτη σελίδα του λογαριασμού πάνω αριστερά).

​Ακόμη όμως και αν το ποσό του ΕΝΑΝΤΙ λογαριασμού είναι υψηλότερο της πραγματικής κατανάλωσης, αυτό συμψηφίζεται και αφαιρείται στον επόμενο ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ λογαριασμό.

3. Τι μπορείτε να κάνετε αν λάβετε δυο ή περισσότερους συνεχόμενους ΕΝΑΝΤΙ λογαριασμούς;

Στην περίπτωση που δεν καταστεί δυνατή η λήψη ένδειξη από την αρμόδια υπηρεσία Καταμέτρησης (λόγω αδυναμίας πρόσβασης στο χώρο του μετρητή, κλειστό ακίνητο κλπ) και λάβετε δυο ή περισσότερους ΕΝΑΝΤΙ συνεχόμενους λογαριασμούς μπορείτε να προβείτε στις εξής ενέργειες:

-Να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών, στο 11 770 ή στο τηλέφωνο Καταμέτρησης που αναγράφεται στην πρώτη σελίδα του λογαριασμού σας και να δώσετε την ένδειξή σας ώστε να εκδοθεί ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟΣ λογαριασμός.

-Εναλλακτικά, μπορείτε να απευθυνθείτε στο τμήμα Καταμέτρησης της περιοχής που ανήκει το ακίνητό σας, ώστε να μεταβεί αρμόδιος υπάλληλος της υπηρεσίας Καταμέτρησης για τη λήψη ένδειξης.

Tags
Back to top button