Με το πέρας των έναντι λογαριασμών ρεύματος, κάνουν την εμφάνιση τους οι μηνιαίοι εκκαθαριστικοί.
Αυτό σημαίνει ότι τα συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ θα επισκέπτονται κάθε μήνα όλα τα ηλεκτροδοτούμενα ακίνητα για την καταχώρηση στο σύστημα των ενδείξεων των μετρητών.
Με τον τρόπο αυτό όλοι οι λογαριασμοί ρεύματος από εδώ και στο εξής θα είναι εκκαθαριστικοί, δηλαδή η χρέωση θα γίνεται επί της πραγματικής κατανάλωσης ρεύματος.
Οι πολίτες θα πρέπει να γνωρίζουν πως για να γίνει η καταμέτρηση θα πρέπει να εξασφαλίσετε στα συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ πρόσβαση στο χώρο που βρίσκεται το ρολόι του ακινήτου σας.
Στην περίπτωση που δεν μπορέσουν να μετρήσουν την κατανάλωσή σας, ο λογαριασμός ρεύματος θα είναι έναντι.
Δηλαδή, θα γίνεται μία εκτίμηση για τις κιλοβατώρες που καταναλώσατε, με βάση την περυσινή κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας.
Ακόμη όμως και σε αυτήν την περίπτωση, υπάρχει τρόπος να αποφύγετε τον έναντι λογαριασμό.
Συγκεκριμένα, έχετε τη δυνατότητα ενός τεσσάρων ημερών από την ημέρα της ανεπιτυχούς επίσκεψης του ΔΕΔΔΗΕ, να δηλώσετε εσείς οι ίδιοι την κατανάλωσή σας.
Αυτό γίνεται με δύο τρόπους, τηλεφωνικά και online. Συγκεκριμένα:
- Με δωρεάν κλήση
Καλείτε στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών του ΔΕΔΔΗΕ στη δωρεάν γραμμή 800-400-4000
- Ηλεκτρονικά
Καταχωρείτε την ένδειξη του μετρητή σας στην ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ, στο link: