Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Daily Mail εναντίον Google - Κατηγορίες για χειραγώγηση της μηχανής αναζήτησης

Η Associated Newspapers, η μητρική εταιρεία της βρετανικής εφημερίδας Daily Mail και του ιστότοπου MailOnline αποφάσισε να προχωρήσει σε προσφυγή κατά του αμερικανικού διαδικτυακού κολοσσού Google, κατηγορώντας τον ότι χειραγωγεί τη διαδικτυακή διαφημιστική αγορά όπως και τη μηχανή αναζήτησής του.

«Η διαδικτυακή διαφήμιση συνεχίζει να αυξάνεται από τη στιγμή που οι χρήστες καταναλώνουν περισσότερα περιεχόμενα στο διαδίκτυο, όμως τα διαφημιστικά έσοδα των εφημερίδων μειώθηκαν κατά 70% την τελευταία δεκαετία», οδηγώντας σε κύματα απολύσεων και το κλείσιμο πολλών εφημερίδων, επισημαίνεται στην αγωγή που κατατέθηκε σήμερα στο ομοσπονδιακό δικαστήριο του Μανχάταν.

«Οι εκδοτικές επιχειρήσεις δεν βλέπουν την αύξηση των διαφημιστικών εξόδων, καθώς η Google και η μητρική εταιρεία της Alphabet απέκτησαν παράνομα και συντηρούν μονοπώλια στα εργαλεία που χρησιμοποιούνται από τους διαφημιστές και τα ΜΜΕ για την αγορά και πώληση διαφημιστικών χώρων», συνεχίζει η αγωγή.

Μεταξύ των «τακτικών» που καταγγέλλονται, η Google κατηγορείται ότι καθιστά δύσκολο για τους εκδότες εφημερίδων να συγκρίνουν τιμές και «χειραγωγεί την αγορά» μέσω των δικών της πλατφορμών "DoubleClick for Publishers" που προορίζεται για τους εκδότες εφημερίδων και "DoubleClick Ad Exchange", που κυριαρχούν στη διαδικτυακή διαφημιστική αγορά.

Εδώ και χρόνια, η Google «χρησιμοποιεί τη μηχανή αναζήτησής της για να τιμωρεί τους εκδότες Τύπου που δεν υποτάσσονται στις πρακτικές της» κάνοντας τους να εμφανίζονται σε χαμηλότερες θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης, εάν δεν πωλούν αρκετούς διαφημιστικούς χώρους στη δική της αγορά ανταλλαγής διαφημίσεων, τονίζεται στο έγγραφο.

Ο ιστότοπος της Daily Mail υπογραμμίζει επίσης πως η Associated Newspapers εκτιμά πως η κάλυψή της της βρετανικής βασιλικής οικογένειας φέτος εμφανίζεται ασυνήθιστα χαμηλά στις αναζητήσεις της Google.

Ερωτηθείς από το Γαλλικό Πρακτορείο, ένας εκπρόσωπος τύπου της Google χαρακτήρισε την αγωγή «απόλυτα ανακριβή» και «αβάσιμη».

Tags
Back to top button