Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

«Click away»: Πώς θα ψωνίζουμε από τα καταστήματα μετά την άρση του lockdown -Αναλυτικές οδηγίες

Η μέθοδος του «click away» θα αποτελέσει το μεταβατικό στάδιο, κατά την άρση του lockdown για τα καταστήματα, προ της περιόδου των Χριστουγέννων.

Παρά το «κλειδωμένο» σενάριο για παράταση του lockdown, το υπουργείο Ανάπτυξης και η ΓΓ Εμπορίου προετοιμάζονται ήδη για την επαναλειτουργία του λιανεμπορίου εν όψει των εορτών. Για το ζήτημα μίλησε στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή Παναγιώτης Σταμπουλίδης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ο κ. Σταμπουλίδης εξήγησε ότι η μέθοδος του «click away» είναι μια πρακτική που εφαρμόζεται διεθνώς, κυρίως στη βόρεια και κεντρική Ευρώπη, προκειμένου να αντιμετωπιστεί το θέμα της εξυπηρέτησης των καταναλωτών.

Το «click away» προβλέπει τα εξής, σύμφωνα με τον Παναγιώτη Σταμπουλίδη:

Γίνεται ηλεκτρονική παραγγελία του προϊόντος
Ο καταναλωτής προπληρώνει το προϊόν
Τέλος, με το αποδεικτικό παραγγελίας – πληρωμής παραλαμβάνει το προϊόν από ειδικά διαμορφωμένο, εξωτερικό χώρο του καταστήματος


Ο ΓΓ Εμπορίου επισήμανε ότι με τον τρόπο αυτό αποφορτίζονται οι μεταφορές ενώ αποφεύγεται ο συνωστισμός, καθώς «δεν θα γίνεται έρευνα αγοράς εντός του καταστήματος, αλλά από το ηλεκτρονικό κατάστημα».

«Φουντώνει» το ενδιαφέρον για τη Black Friday


Ο λόγος που δεν έχει τεθεί από σήμερα σε ισχύ το σύστημα «click away» έγκειται στο γεγονός ότι, σε αυτή τη φάση, την εν λόγω δυνατότητα έχουν μόνο οι μεγάλες επιχειρήσεις. «Εμάς μας ενδιαφέρει όλοι να έχουν τη δυνατότητα. Αν λειτουργήσει από τώρα θα εξυπηρετηθούν μόνο οι μεγάλες αλυσίδες, με αποτέλεσμα οι μικροί που έχουν κλείσει να μην αντέξουν στον ανταγωνισμό» σχολίασε ο κ. Σταμπουλίδης. Να σημειωθεί ότι το «click away» θα ισχύει μόνο για τα καταστήματα που έχουν e-shop.

Καταλήγοντας, ο Παναγιώτης Σταμπουλίδης μίλησε και για τη Black Friday, τονίζοντας ότι υπάρχει κίνηση στην αγορά, «λόγω των προσφορών που είναι αρκετά ενδιαφέρουσες». Παρά ταύτα, ο ΓΓ Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή κάλεσε τους πολίτες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά τις αγορές τους και να ακολουθούν τις οδηγίες που έχουν εκδοθεί.
 

Tags
Back to top button