Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Βίντεο: Ξέρατε ότι τα αεροπλάνα έχουν κρυμμένο κινητήρα στην ουρά;

Πολλοί δεν το έχουν προσέξει, αλλά τα περισσότερα επιβατηγά αεροπλάνα έχουν μια τρύπα στην ουρά- και ο λόγος για αυτόν είναι η ύπαρξη μιας «κρυφής» μηχανής εκεί- της μικρότερης στο αεροπλάνο.

Πρόκειται για το αποκαλούμενο ΑΡU (auxiliary power unit), το οποίο παρέχει την επιπρόσθετη ενέργεια που απαιτείται για την εκκίνηση των βασικών κινητήρων και την απογείωση του αεροπλάνου: Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά σε σχετικό δημοσίευμα του TechInsider, χωρίς το APU δεν υπάρχει αρκετή ενέργεια για να πάρουν μπροστά οι βασικοί κινητήρες, καθώς απαιτούν ιδιαίτερα μεγάλες ποσότητες – οπότε και χρειάζεται μια μικρή βοήθεια από το APU στην αρχή.

Σημειώνεται πως, παράλληλα, παρέχει και ενέργεια στα ηλεκτρικά/ ηλεκτρονικά συστήματα του αεροσκάφους (πχ φώτα, κλιματισμό κ.α) όταν αυτό είναι παρκαρισμένο.

Όταν το αεροσκάφος απογειώνεται, το APU απενεργοποιείται και αναλαμβάνουν πλήρως οι βασικοί κινητήρες.

Tags
Back to top button