Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΔΙΕΘΝΗ

Αυτός είναι ο «Τίγρης» των Ρωσικών Ενόπλων Δυνάμεων (βίντεο)

Τα οχήματα 4×4 είναι ο βασικός κορμός κίνησης του στρατού. Οι δυνατότητες αυτών των ελαφρών ή βαρέων οχημάτων μπορούν συχνά να καθορίσουν αν οι στρατιώτες ζουν ή πεθαίνουν στο πεδίο της μάχης. Οι Αμερικανοί έχουν το γνωστό Humvee με τις όποιες παραλλαγές του. Από την άλλη, η Ρωσία έχει ως κύριο 4×4 όχημα των Ενόπλων Δυνάμεών της, το GAZ Tigr-M.

Η ιστορία του Tigr αρχίζει στα τέλη της δεκαετίας του 1990. Τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα ήθελαν ένα όχημα παρόμοιο με το αμερικανικό Humvee, αλλά με περισσότερη θωράκιση. Μια ομάδα σχεδιασμού της GAZ παρήγαγε ένα πρωτότυπο και τα οχήματα ήταν έτοιμα για δοκιμή στα μέσα της δεκαετίας του 2000.

Παρά τις λίγες εξαγωγές του στη δεκαετία του 2000, χρησιμοποιήθηκε κυρίως με τις ειδικές ομάδες του Υπουργείου Εσωτερικών. Το Υπουργείο Άμυνας ενέκρινε επίσημα το Tigr το 2007 για τις Ένοπλες Δυνάμεις, αλλά η παραγωγή δεν αυξήθηκε μέχρι τις αρχές του 2010.

Ταυτόχρονα, ο Ρωσικός στρατός προμηθεύτηκε τα ιταλικά Iveco LMTs γύρω στο 2009, με σημαντική αγορά το 2012. Τα Tigr και Iveco είναι σε μεγάλο βαθμό παρόμοια όσον αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά.

Αυτό άλλαξε γύρω στο 2010, όταν ο νέος κινητήρας που κατασκευάστηκε στη Ρωσία, άρχισε να τοποθετείται στα Tigr. Ταυτόχρονα, ο σχεδιασμός εξελίχθηκε και αναπτύχθηκε το Tigr-M, το οποίο διαθέτει νέα διαφορικά, φρένα και ελαφρώς διαφορετικό σχεδιασμό στο σασί.

Είναι ανθεκτικό στις περισσότερες επιθέσεις από ελαφριά όπλα, με την μέγιστη ταχύτητα του να φτάνει περίπου τα 125 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ επίσης διαθέτει ένα πυργίσκο με την επιλογή να τοποθετηθεί ένα πολυβόλο τύπου PK ή Kord ή ένα ολμοβόλο AGS-17.

Το Tigr έχει επίσης χρησιμοποιηθεί ως βάση για μια ευρεία ποικιλία άλλων σκοπών. Έχει δημιουργηθεί μια έκδοση με διπλούς εκτοξευτήρες αντιαρματικών βλημάτων Kornet-EM στο πίσω μέρος του οχήματος, με το συγκεκριμένο όχημα να έχει κάνει την εμφάνισή του τόσο στην Ουκρανία και στην Κριμαία όσο και από συγκεκριμένες μονάδες του Συριακού Στρατού, όμως κάποιοι ειδικοί θεωρούν πως υπολείπεται άλλων οχημάτων της κατηγορίας του όπως το GAZ Vodnik

Το Vodnik από την άλλη, ήταν ένα ολοκληρωμένο σχέδιο όταν δημιουργήθηκε για πρώτη φορά το Tigr, με όλα τα εξαρτήματα να κατασκευάζονται στη Ρωσία κι όμως εν τέλει δεν προτιμήθηκε ίσως λόγω της αξιοπιστίας του Tigr με τον αμερικανικό κινητήρα και τη χαμηλότερης τιμή του.

Ένα άλλο αμιγώς ρωσικό όχημα, το BPM-97 είναι ένα βαρύτερο, αλλά πιο ανθεκτικό όχημα 4×4, που μπορεί να προσφέρει μεγαλύτερη δύναμη πυρός από ότι ο “Τίγρης”, αλλά το γεγονός ότι ζυγίζει πάνω από δέκα τόνους , καθιστά το Tigr πιο ευέλικτο και πιο αποτελεσματικό για τον ρόλο που έχει επιλεχθεί.

Δείτε σχετικό βίντεο όπου παρουσιάζεται το Tigr :

Πηγή:onalert.gr

Tags
Back to top button