Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

Αυτό είναι το κόλπο για να κοιμηθείτε άνετα την ώρα της πτήσης

Είναι αρκετά δύκολο να κοιμηθείς σε μια γεμάτη πτήση και ειδικά αν είσαι στην οικονομική θέση. Δεν χωράς, κάποιος μιλάει και γενικά δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο.

Υπάρχουν όμως μερικά σημεία στον βραχνά της οικονομικής που διευκολύνουν τον ύπνο, φτάνει να τα ξέρεις.

Αυτά ακριβώς είπε ο σχεδιαστής εσωτερικών χώρων σε πολυτελή αεροσκάφη Ron Soret στην εφημερίδα «Daily Mail», από την έδρα της εταιρίας του (AERIA Luxury Interiors) στο Σαν Αντόνιο των ΗΠΑ.

Το μυστικό είναι να κλείσεις εκείνες τις θέσεις ώστε να αποφύγεις τα πιο πολυσύχναστα και στριμωγμένα σημεία. Δώστε βάση.

Κατά πρώτο, μας λέει, καθίστε κοντά στη μύτη του αεροπλάνου, όσο πιο μπροστά γίνεται. Κι αυτό γιατί αυτές οι θέσεις προσφέρουν πιο ομαλές πτήσεις: «το μπροστινό μέρος της καμπίνας είναι τυπικά το πιο άνετο. Οι αναταράξεις γίνονται αισθητές κατά μήκος του αεροπλάνου, είναι όμως πιο απαλές στο μπροστινό κομμάτι», λέει ο Soret. Καλές θέσεις είναι επίσης αυτές που βρίσκονται δίπλα στα φτερά ή ακριβώς μπροστά τους, σε όρους αναταράξεων πάντα, αν και ο Soret προκρίνει το απόλυτα μπροστινό τμήμα γιατί είναι συνήθως και το πιο ήρεμο.

«Καθώς το πίσω μέρος των αεροπλάνων είναι εκεί όπου υπάρχουν συνήθως οι τουαλέτες, αυτό το κάνει και την πιο θορυβώδη περιοχή». Ό,τι κι αν κάνουμε όμως, μας λέει, δεν πρέπει να διαλέξουμε με τίποτα τα καθίσματα στη μέση της καμπίνας!

Όσο για το δίλημμα διάδρομος ή παράθυρο, εξηγεί πως οι θέσεις του διαδρόμου έχουν μεν περισσότερο χώρο για τα πόδια, πρέπει όμως να σηκώνεσαι συχνά για να μπορεί να βγαίνει ο διπλανός σου. Εφιάλτης σωστός όταν κοιμάσαι δηλαδή. Γι’ αυτό και οι θέσεις στο παράθυρο είναι εδώ καλύτερες, γιατί μπορείς να γείρεις στο παράθυρο και να ξεκουραστείς.

Όσο για τον χώρο των ποδιών, μας λέει πως στην οικονομική θέση οι αποστάσεις είναι συνήθως «από 28 ίντσες [71 εκατοστά] μέχρι 34 ίντσες [86 εκατοστά], με μέσο όρο τις 31-32 ίντσες [78-81 εκατοστά]». Αυτός θα επέλεγε την πρώτη μα πρώτη σειρά καθισμάτων του αεροπλάνου, που έχει και τον περισσότερο χώρο για τα πόδια.

Τελειώνοντας, μας λέει πως για να κοιμηθούμε σαν πουλάκια είναι υποχρεωτικό να ρυθμίσουμε τη θερμοκρασία στους αεραγωγούς πάνω από το κεφάλι μας. Την ώρα που οι συνοδοί πτήσης ελέγχουν τη συνολική θερμοκρασία της καμπίνας, οι προσωπικοί αεραγωγοί είναι εκεί για μας, ώστε να βρούμε τις ιδανικές συνθήκες.

Κι αν όλα αυτά δεν δουλέψουν, μας λέει πως είναι πάντα καλή ιδέα να φέρουμε το δικό μας μαξιλάρι, κουβερτούλα και ακουστικά…

Tags
Back to top button