Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΙΣΤΟΡΙΑ

Αυτή ήταν η μεγαλύτερη διαδρομή λεωφορείου όλων των εποχών - Διαρκούσε 50 ημέρες

H μεγαλύτερη διαδρομή λεωφορείου διαρκούσε 50 ημέρες και υπήρχε το 1957.

Ξεκινούσε από το Λονδίνο και είχε ως τελικό προορισμό της Καλκούτα της Ινδίας. Περνούσε συνολικά από 11 χώρες (εκείνη την εποχή) και εκτός από την μεγαλύτερη διαδρομή λεωφορείου όλων των εποχών, ονομαζόταν επίσης και «Hippie Route».

Η συνολική απόσταση που κάλυπτε ήταν 32.669 χιλιόμετρα. Το πρώτο λεωφορείο έφυγε από το Λονδίνο στις 15 Απριλίου του 1957 και έφτασε στην Καλκούτα στις 5 Ιουνίου. Για να φτάσει εκεί πέρασε κατά σειρά από το Βέλγιο, την Δυτική Γερμανία, την Αυστρία, την Γιουγκοσλαβία την Βουλγαρία, την Τουρκία, το Ιράν, το Αφγανιστάν και το Δυτικό Πακιστάν. Αφού έφτανε στην Ινδία, περνούσε από 4 μεγάλες πόλεις συμπεριλαμβανομένης και της πρωτεύουσας, το Νέο Δελχί.

Το εισιτήριο κόστιζε 85 λίρες, ένα ποσό αρκετά μεγάλο για την εποχή. Εκτός βέβαια από την μεταφορά στην τιμή περιλαμβανόταν φαγητό, διαμονή και διάφορες άλλες εγκαταστάσεις, όπως και ραδιόφωνο και μουσικός εξοπλισμός για πάρτι. Άλλωστε τη διαδρομή ακολουθούσαν περισσότερο οι χίπις που ήθελαν να πάνε στην Ινδία.

Μετά από κάποια χρόνια και ένα ατύχημα, το λεωφορείο αγοράστηκε από τον Andy Stewart, ο οποίος το μετέτρεψε σε διώροφο και το χρησιμοποίησε για ένα ακόμα μεγαλύτερο ταξίδι: αυτό από το Σίδνεϊ στην Καλκούτα και μετά στο Λονδίνο. Σύμφωνα με τον τύπο, το λεωφορείο πρόλαβε να κάνει 15 ταξίδια από την Καλκούτα στο Λονδίνο και από το Λονδίνο στο Σίδνεϊ. Η διαδρομή του λεωφορείου που ονομάστηκε «Albert», τερματίστηκε το μετά την ιρανική επανάσταση και την εισβολή της Σοβιετικής Ένωσης στο Αφγανιστάν. Τότε ήταν που τελείωσε και το λεγόμενο «μονοπάτι των χίπις» και με οποιοδήποτε άλλο μέσο.

Tags
Back to top button