Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΔΙΕΘΝΗ

Αυτή είναι η νέα εξαιρετικά επικίνδυνη τεχνική προσνήωσης για τα F-35 του Βασιλικού Ναυτικού! (βίντεο)

Μια επαναστατική μέθοδος προσνήωσης ενός F35 πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στο νέο και υπερσύγχρονο αεροπλανοφόρο των Βρετανών HMS Queen Elizabeth, όπως αναφέρει το .

Ο πιλότος Πίτερ Γουίλσον έγραψε ιστορία, αφού για πρώτη φορά πραγματοποίησε την καινοτόμο τεχνική «εν κινήσει κάθετη προσνήωση», στο HMS Queen Elizabeth.

Με ανάρτησή τους στο Twitter το Βασιλικό Πολεμικό Ναυτικό «καυχήθηκε» για την πρωτοπορία του δημοσιεύοντας αποκλειστικό βίντεο όπου καρέ-καρέ πραγματοποιείται η συγκεκριμένη τεχνική.

Συγκεκριμένα, το stealth μαχητικό προσεγγίζει με ταχύτητα και ενεργοποιεί το σύστημα κάθετης ώθησης. Και προσνηώνεται με ώση από τη μηχανή αλλά και άνωση από τις πτέρυγες ταυτόχρονα. Αυτό σημαίνει πως μπορεί να προσνηωθεί με περισσότερο βάρος (ωφέλιμο φορτίο) και με λιγότερη καταπόνηση για το σκάφος

Δείτε εδώ την σχετική ανάρτηση του Βασιλικού Πολεμικού Ναυτικού και βίντεο :

Tags
Back to top button